جهت باز شدن منوی اصلی و جستجو اینجا کلیک کنید.
  • 01152215959
  • 09123902037


بهترین خدمات در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت و بازاریابی موتورهای جستجو برای نظارت و پیش بینی Alexa – comscore - google Ad planner - google trends-SEMrush  بعضی از این ابزارهای برجسته می باشند.
Alexa  روند کلی ترافیک وب سایت رقبای شما را نشان می دهد (حداکثر 5 سایت به صورت همزمان) که دارای گرافیک تصویری مفیدی نیز بوده و اطلاعات خاصی مانند تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد، بازدیدها و...را به صورت قانع کننده ای به شما نشان خواهد داد. تمامی این خدمات به صورت رایگان انجام می گیرد.
این ابزار نمودار رنکینگ وب سایت ها را به شما ارائه می نماید. با این ابزار کمی عمیق تر جستجو کرده و اطلاعات نسبتاً دقیق تری کشف خواهید کرد که این روند در مقابل اطلاعات گوگل analytics کمتر دقیق به نظر می رسد. زیرا به نفع وب سایت هایی که بازاریابی موتورهای جستجو و بازاریابی آنلاین انجام می دهند،عمل کرده و آمار می دهد Alexa .بهترین وسیله برای مقایسه سایت های مشابه در یک صنف می باشد. همچنین مناسب برای بالا رفتن بینش تان در مورد جمعیت مخاطبین وب سایت، بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو و بازاریابی آنلاین می باشد.
Comscore ابزاری است که ارائه دهنده گزارشات و دیدگاه ها در زمینه ی بازاریابی آنلاین و اطلاعاتی در مورد کلمات کلیدی مهم در صنف شما می باشد. در عین حال google Ad planner  دارای اطلاعات قابل اعتماد برای افراد می باشد و مخاطبان به آن علاقه زیادی نشان می دهند. اما برای وب سایت های کوچک اطلاعات خاصی ندارد. این امر می تواند یک ضربه برای سرویس دهندگان سئو باشد.
از طرف دیگر معیارهای گزارش شده در دو مورد دیگر بسیار مفید می باشد، اما اطلاعات در مورد ترافیک وب سایت ها خیلی معنا دار نیست. بهترین روش برای استفاده از google Ad planner استخراج دیتا در سایت هایی که اجازه تجزیه و تحلیل و انتشار اطلاعات را داده اند. که این مورد مزیت خوبی برای سرویس دهندگان سئو می باشد. مانند تمامی محصولات گوگل، Ad plannerنیز رایگان می باشد.
فرض کنید می خواهید تفاوت بین وب سایت a و وب سایت b را تشخیص دهید و به مقایسه آن دو سایت با سایت های مختلف از جمله اطلاعات مربوط به محدوده آن وب سایت بپردازید google trends .چشم انداز عادلانه ای برای پاسخگویی به نیاز بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو و پویایی بازاریابی اینترنتی به شما ارائه می کند. هر چند قابلیت اعتماد به داده ها و اطلاعات، هنگامی که فقط برای مقایسه ترافیک بوجود آمده از جستجو انجام می شود، بسیار دقیق و بالا است.
هنگامی که به وسیله آمار ترافیک وب سایت های مختلف را مقایسه می کنید، این نمودارها به شدت وحشتناک به نظر می رسند. اگر میزان جمع آوری داده ها برای شما اهمیت دارد، گوگل trends برای شما مناسب می باشد و کار مشکلی است که بتوانید اطلاعات مقایسه ای بهتری در جای دیگر بدون داشتن دسترسی مستقیم و عضویت در وب سایت های تحلیل داده، پیدا کنید. اشکال گوگل trends این است که به شما آمار نهایی نمی دهد و شما باید برای حل و فصل آن، آگاهانه حدس بزنید که اعداد و آمار واقعی رقبای شما چه چیزی می تواند باشد.
ابزار murkier به تجزیه و تحلیل دو وب سایتی می پردازدکه در یک موقعیت مشابه از نظر سایز باشد. گوگل trends  همیشه نمی تواند به درستی یک برنده قطعی بر طبق آمار ترافیک ماهیانه به شما بدهد. یکی دیگر از ابزارهای سئو، quantcast  می باشد که ارائه دهنده اطلاعات و آمار ترافیک وب سایت است که این آمار به صورتی بسیار ساده و قابل درک ارائه می شود. همچنین اطلاعات را تبدیل به نمودار کرده و تنها نقص عمده ی آن عدم قابلیت اطمینان به داده ها و عدم وجود اطلاعات برای سایت های کوچک و متوسط می باشد.

SEMrush  فقط برای ترافیک گوگل اطلاعات ارائه می کند و تمامی وب سایت ها را تحت پوشش قرار می دهد. اما باز هم مسئله در اینجا میزان دقت می باشد.  بعلاوه این ابزار قابلیت دیدن لیست کلمات کلیدی و چگونگی رنکینگ کلمات کلیدی رقبا را به شما داده و این نکته ی ویژه ای در بحث تجارت الکترونیک می باشد.
خلاصه؛ ابزارهای خدمات دهنده ی سئو خالصانه بازی می کنند. در واقع با قاعده بازی می کنند اما شما باید بیاموزید که راه و روش خود را پیدا کنید. بسیار ساده است که این امر یکی از رازهایی است که برای همه آشکار بوده و جز استراتژی های بازاریابی اینترنتی موفق می باشد.

آیا شما به وب سایت نیاز دارید ؟

سوال بی جوابی برایتان باقی مانده؟

شما می توانید به صورت رایگان با متخصصین ما ارتباط برقرار کنید


  09123902037      01152215959

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11