طریقه طراحی وب سایتی ماندگار در اینترنت

به عنوان یک توسعه دهنده وب سایت، باید اطمینان حاصل فرمایید که “هنر” شما برای هر یک از مشتریان متفاوت می باشد. همچنین باید از اشتباهات رایج که باعث منحرف شدن توجه افراد از محصولات و خدمات می شود، اجتناب نمایید. چیز های زیادی هستند که هنگام طراحی وب سایت و برای اطمینان از مناسب بودن یک وب سایت کامل برای مشتری، باید به درستی، واضح و روشن مشخص باشند.

حال در این مقاله به 5 مورد از مزاحم ترین تکنیک های ساخت سایت می پردازیم:

1- استفاده از رنگ هایی که برای چشم آزار دهنده هستند
اگر مشتریان شما اصرار به استفاده از تمامی رنگهای رنگین کمان در طراحی سایت خود دارند، این وظیفه شماست که آنها را مجاب نمایید که این کار در ساخت سایت درست نمی باشد. رنگ هایی که بسیار روشن و یا بیش از حد تیره هستند، برای پیشبرد کار مشتریان اصلاً مناسب نمی باشند.
حتی اگر مشتری شما صاحب یک سیرک باشد، باید طراحی سایت آن به صورتی باشد که بیش از 3 رنگ در آن به کار نرود. استفاده بیش از سه رنگ واقعاً تکنیک مناسبی در ساخت سایت نمی باشد.

2- استفاده از موسیقی های پس زمینه در ساخت سایت
هیچ چیز بدتر از این نیست که در سرتاسر کل یک وب سایت یک صدا، مداوم تکرار شود. بدتر از آن با هر کلیک در صفحات مختلف و باز شدن صفحه جدید، آن موسیقی از ابتدا پخش شود. تکرار یک آهنگ کامل در وب سایت نیز باعث دلخوری مطلق بیننده خواهد شد.

3- اشتباهات املایی
شما با استفاده از یک کامپیوتر و با به کار گیری یک دکمه “بررسی املایی” می توانید از محتوای وب سایت خود مطمئن شوید. هیچ چیز بدتر از اشتباه بودن دستور زبان، نشانه گذاری های نادرست و یا تلفظ نادرست در ساخت سایت نیست. قبل از هر بارگزاری و به روز رسانی هر متنی، چندین بار تمامی متنها را چند نفره چک کنید. حتی اگر مشتری، متنی برای وب سایت خودش فراهم کرده، به درست بودن آن اکتفا نکرده و آن را مجدداً بررسی نمایید.

همیشه 2تا3 بار در زمانهای مختلف به بررسی یک متن بپردازید. مشتریان شما از اینکه خطاهای قابل مشاهده متون وب سایت آنها را بررسی و رفع نمودید، حتماً از شما تشکر خواهند کرد.

4- اندازه ی فونت
اگر در طراحی سایت در تمامی محتوای وب از حروف بزرگ استفاده شده باشد، افراد احساس خیلی بدی به آن سایت پیدا می کنند. به نظر می رسد آن وب سایت در حال فریاد زدن است. اما به کار بردن حروف با سایز کوچک به صورتی که تمامی متن وب سایت حروف کوچک باشد، افراد احساس می کنند که شما در حال نجوا کردن هستید.
بهترین روش استفاده از سایز معمولی با نشانه گذاری به موقع در ساخت سایت می باشد. به این ترتیب با استفاده از سایز و فونت نرمال در متون وب سایت، بیننده احساس راحتی کرده و از برقراری ارتباط با سایت شما لذت خواهد برد.

5- استفاده از لینک های چشمک زن و pop up های ویندوز
این آیتم ها در وب سایت مانند دریافت ایمیل های ناخواسته در صندوق پستی شماست. در واقع اطلاعات بیهوده را از طریقی که به نظر شما اطلاعات مهمی بیاید، به بیننده می رساند. از استفاده از pop up های ویندوزی و لینک های چشمک زن برای جلب توجه مخاطب در طراحی وب سایت تان جداً خودداری نمایید. زیرا این روش فقط برای بازدیدکننده مزاحمت ایجاد می نماید.
به یاد داشته باشید که ساخت سایت تماماً در مورد این است که طراحی وب سایت شما در چشم افراد چگونه به نظر می رسد. اطمینان حاصل فرمایید که هنر شما در ساخت سایت، مسیر انحرافی برای بازدیدکنندگان وب سایت مشتریان شما ایجاد نخواهد کرد.

ساخت سایت مورد پسند مشتری و موتور های جستجو
هنگامی که شروع به فروش محصولات و خدمات در اینترنت می کنید، باید ترافیک وب سایت شما هدفمند باشد. موتورهای جستجوی اصلی شروع به ارسال ترافیک وب سایت به صورت هدفمند می کنند و مقدار زیادی از این ترافیک، زمانی هدفمند خواهد شد که شما قدم خاصی برای آن بردارید.
اولین گام برای هدفمند شدن ترافیک وب سایت شما به منظور سئو،‌ تبلیغات در موتورهای جستجو نیست. اولین گام درک شما از بازاریابی اینترنتی در شبکه و انتخاب روش موثر بازاریابی آنلاین برای فروش بهتر خدمات در وب سایت تان می باشد. وب سایت می تواند محیطی برای توضیحات و توصیف هر موضوعی باشد. جستجوگران و بازدیدکنندگان نیز به دنبال اطلاعات و حقایق هستند.

افراد به دنبال ارزش و اعتبار مطالب هستند. ارائه کردن این نوع اعتبار با ارائه مطالب با کیفیت بالا در وب سایت، همانطور که محتوای خاصی در تبلیغات خود به کار می برید، ممکن می باشد. در نتیجه باید ساخت سایت شما به گونه ای باشد که محتوای ایجاد شده در آن از تکنیک مدیریت محتوا برخوردار باشد.
تکنیک مدیریت محتوای وب سایت شما علاوه بر بهینه سازی در موتورهای جستجوی اصلی، نیاز به تمرکز بیشتری بر روی مشتریان وب سایت دارد. متد مدیریت محتوای کنونی وب سایت شما باید به هر دو عامل و نکات بهینه سازی صفحات وب سایت in page و off pageدقت نماید. عوامل in page شامل بهینه سازی صفحات وب سایت بر اساس کلمات کلیدی و عبارات کلیدی مرتبط با محتوای وب سایت و همچنین عناوین و شرح محتوای تشکیل دهنده وب سایت می باشد.
Off page شامل مبادله لینک، علاوه بر ایجاد لینک های یک طرفه می باشد. هنگامی که برای صفحات وب سایت خود، عناوین انتخاب کردید و تصمیم گرفتید که طبق آن مضامین عمل کنید. سپس می توانید اقدام به ساخت سایت خود نمایید. مطالب وب سایت شما باید شامل مقالات، اطلاعیه ها، اخبار، محصولات و خدمات و بررسی مقالات باشد. ممکن است بخواهید، در محتوای وب سایت خود کتاب های الکترونیک رایگان یا گزارشات و اخبار و اطلاعات مفید برای بازدیدکنندگان وب سایت در نظر گرفته و ارائه نمایید.

قبل از کارکردن بر روی محتوای وب سایت، باید تحقیقات زیادی انجام دهید. باید دریابید که کاربران اینترنت بیشتر به دنبال چه مطالبی هستند. منابع آزاد و نرم افزارهای زیادی در اینترنت برای ساخت سایت و کمک کردن به شما و تعهدات خاص شما وجود دارد. در واقع برای جستجوی عبارت کلیدی می توانید از “نرم افزار پیشنهادی عبارات کلیدی” استفاده کنید.
هنگامی که آماده ی نوشتن محتوا و موضوعات وب سایت خود هستید، باید 2 تا 3 کلمه کلیدی و عبارت کلیدی در محتوای سایت به هر طریقی در صفحات استفاده نمایید. بعد از بهینه سازی صفحات وب سایت با عبارات کلیدی، خودتان اقدام به نوشتن محتوای صفحات وب سایت نمایید. هنگامی که رقبای زیادی برای کلمات کلیدی انتخابی تان ندارید، بهینه سازی صفحات وب سایت به شما کمک بسیاری خواهد کرد.
البته این کافی نیست و باید کلمات کلیدی رقابتی قوی تر و هدفمندتری نیز برای محتوای وب سایت خود انتخاب نمایید. به منظور بالا بردن موقعیت “جستجوی” وب سایت تان، باید لینک های زیادی از وب سایت هایی با ترافیک بالا و با رنکینگ بالا دریافت نمایید. ایجاد یک پیوند یک طرفه از دیگر صفحات وب، راحت تر می تواند موقعیت وب سایت شما را در لیست موتورهای جستجو بالا ببرد.
در موتورهای جستجوی مورد نظرتان یک جستجو انجام دهید تا وب سایت هایی که می توانید، با آنها مبادله لینک داشته باشید را پیدا کنید. آن وب سایت ها را بررسی نمایید و ببینید از چه کلمه یا عبارت کلیدی در ساخت سایت خود استفاده کرده اند.
راه موفقیت در ساخت سایت، راهی است که در آن از تکنیک های بازاریابی موتورهای جستجو استفاده کرده باشید. در واقع همیشه قبل از اینکه اقدام به ساخت سایت نمایید، باید تکالیف خود را به درستی انجام دهید! در آخر باید گفت که بدون در نظر گرفتن مقدار بک لینک هایی که وب سایت اینترنتی شما دارد و یا اینکه صفحات وب سایت شما چقدر در موتورهای جستجوی مختلف، موقعیت بالایی دارد؛ بدون گذاشتن انرژی بر روی عبارات کلیدی رقابتی به موقعیت بالایی در رنکینگ دست پیدا نخواهید کرد.
همچنین باید بدانید که بدون داشتن اشتیاق در این کار به هیچ یک از اهداف تجاری خود نخواهید رسید. موضوعی را که به آن علاقه دارید و ترجیح می دهید، را انتخاب و سپس با انتشار مقالات و دیگر مطالب مفید، وب سایت خود را گسترش دهید تا به یک وب سایت مورد پسند در موتورهای جستجو تبدیل شوید. نام تجاری خود را ایجاد نمایید و همواره به تبلیغ محصولات و خدمات خود در اینترنت ادامه دهید. مطمئن باشید در پایان موفق خواهید بود.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037