استراتژی مهم جهت اثبات بهینه سازی صفحه ی فیس بوک شما

برخی از محبوب ترین وب سایت های شبکه اجتماعی فیس بوک، تویتر، یوتیوب و linkedin  می باشد. بازاریابی شبکه های اجتماعی فقط شامل ثبت نام و ایجاد صفحات در این وب سایت ها نیست و بیش از این حرف ها می باشد. باید همیشه صفحه خود باید در حداکثر تاثیر گذاری تنظیم کرده و همیشه به روزرسانی انجام دهید. در متن زیر 10 مورد از اقداماتی که باعث بهینه سازی صفحه فیس بوک شما می شود و حداکثر سود برای کسب و کار اینترنتی شما ایجاد می نماید، ارائه شده است:

1– ایجاد یک پروفایل تاثیرگذار
هرگز از یک پروفایل نیمه تمام استفاده نکنید. مشخصات خود در پروفایل را حتماً کامل نمایید. این کسب و کار مربوط به شماست، پس حرفه ای عمل کنید و به افراد نشان دهید که به مشتریان خود اهمیت می دهید. اطمینان حاصل فرمایید که عکس شما کاملاً حرفه ای است. همچنین باید از لوگوی خود نیز استفاده بفرمایید. به افراد اجازه دهید، بدانند که کسب و کار شما چه کاری می تواند، برای آنها انجام دهد. یک بیانیه تاثیرگذار در صفحه ی خود بنویسید. اجازه دهید، بازدیدکنندگان بدانند که چرا باید با شما مراودات تجاری داشته باشند، اما مراقب باشید که دلایل امنیتی را فاش نکنید.

2- درگیر کردن بازدیدکننده در مباحث
این یک روش عالی برای گرفتن “like” و بازگشت افراد به صفحه ی شما می شود. شروع به ایجاد بحث های مفید و آموزنده و مرتبط در مورد محصولات و خدمات خود نمایید. به طور مثال اگر کار شما فروش کالاهای دکوراسیون منزل است، شروع به بحث در مورد ایده های طراحی داخلی منزل و دکوراسیون و تزئینات و همچنین هزینه های دکوراسیون و نوسازی خانه نمایید. افراد را تشویق به پیوستن به این قبیل بحث ها نمایید، تا کسب و کار شما بیشتر در معرض دید آنها قرار گیرد.
3- سفارشی کردن صفحات
اجازه ندهید صفحه ی شما شبیه هزاران صفحه ی دیگر باشد. تنظیمات صفحه ی خود را متناسب با کسب و کارتان و نیاز بازدیدکننده تغییر دهید. از تصاویری که دارای نام تجاری شما که به یاد ماندنی و لذت بخش نیز هستند استفاده نمایید.

4- رویدادها و مباحث
صفحه ی خود را توسط رویدادهای خاص و مباحث مختلف فعال و به روز نگه دارید. هر بار که یک رویداد تازه ایجاد می شود در پروفایل افراد به نمایش بگذارید، تا این روند ادامه یابد و یک موج اثر بخش در کسب و کار شما ایجاد نماید.

5– پیشنهادات ویژه و فروش
مردم اغلب به دنبال معاملات خوب و به صرفه و پیشنهادات ویژه هستند، پس آنها را ناامید نکنید. به بازدیدکنندگانی که تمایل به انجام معامله دارند تا حد امکان محصولات و خدمات خود را با بهترین قیمت ارائه نمایید.

6– ادغام چند رسانه ای
از فایل های صوتی و تصویری در صفحه خود استفاده نمایید. این فایل های صوتی و تصویری می تواند بسیار بسیار موثر در جلب توجه افراد و حفظ آنها باشد. بر طبق آمار webnox ، فایل های ویدئویی 58٪ تاثیرگذارتر از متون ساده می باشند!

7- استفاده از Tabهای به یاد ماندنی
فیس بوک به شما این اجازه را می دهد تا Tabهای خسته کننده و معمولی را به تناسب نیاز تغییر دهید. آن را منحصر به فرد و مطابق با کسب و کار خود نمایید. در مورد نحوه انجام آن می توانید به صورت آنلاین راهنمایی داشته باشید.

8- استفاده از نوارهای جانبی
از مکان هایی که فضای جانبی محسوب می شوند، استفاده نمایید. این مکان ها برای نظرخواهی و فرم ثبت نام در خبر نامه مناسب می باشد. همچنین برای لینک های وابسته نیز مناسب می باشد. می توانید یک نظرسنجی برای بهبود ظاهر صفحه تجاری خود از بازدیدکنندگان به عمل آورید. لینک صفحه فیس بوک خود و همچنین پیشنهادات احتمالی خود را در صفحه اصلی وب سایت تان اضافه نمایید.

9- اضافه کردن نظرات و تمایلات به صفحه
افراد تمایل دارند که علایق و نظرات افراد را بدانند. پس به صفحه خود علایق و تمایلات خود را نیز اضافه نمایید. تمایلات و نظرات می تواند باعث جلب توجه و جذب و تشویق بازدیدکننده به صفحه شما شود.

10- ارسال مطالب به صورت منظم
می دانم که به اندازه کافی استرس زا است! اما اصلاً اجازه ندهید که صفحه فیس بوک شما هفته ها بدون تغییر و مطالب جدید بماند. هر روز باید به روزرسانی، اضافه کردن مطالب و چک کردن تمامی موارد انجام شود. در این صورت راه های بهبود صفحه خود را بهتر درک خواهید کرد.
امیدواریم که از این ابزار بازاریابی اینترنتی به خوبی بهره ببرید، تا بتوانید از آن به بهترین نحو برای بهبود کسب و کار اینترنتی و افزایش فروش خود استفاده نمایید.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037