تاثیر Anchor text در بهینه سازی موتورهای جستجوگر

با جستجوی عبارت Miserable failure در گوگل (در اواخر سال 2005, (Googlebomb صفحه بیوگرافی جورج بوش را نشان می داد. ( www.whitehouse.gov/president/gwbbio.html ) به روشنی این مثال قدرت متن پیوندی را نشان می دهد، چرا که با مشاهده این صفحه در می یابید که چنین کلمه ای به هیچ وجه در این صفحه استفاده نشده است ) نه در متن صفحه و نه در عنوان و … ) و با آنالیز و بررسی بیشتری می توان به این نکته دست یافت که تعداد زیادی از وبلاگ نویس ها از متن پیوندی   miserable failure  برای لینک دادن به این صفحه استفاده کرده اند.
Google bomb از کارایی ترکیبی یک متن پیوندی با هزاران لینک سود می برد. در یک اتفاق مشابه فوق با کلمه Computer و کلمه Computers درگوگل درحال رخ دادن است. از ژانویه 2005 ، با جستجوی کلمه Computer درگوگل سایت www.dell.com را به عنوان 10 نتیجه مهم و با جستجوی کلمه کامپیوترها سایت www.compaq.com را به عنوان 10 نتیجه مهم رتبه بندی می کند. با نگاه کردن به Source این دو صفحه و بررسی استفاده از کلمه کامپیوتر یا کامپیوترها را به ترتیب آشکار می شود که متن پیوندی چقدر در رنکینگ موثر است.
از آنجایی که میلیون ها صفحه برای نتایج جستجوی کلمه Computer و همچنین میلیون ها صفحه برای نتایج جستجوی کلمه Computers بدست می آید و این نکته که این دو کاملاً تجاری و رقابتی هستند، دلیلی است که این دو سایت معمولا دارای رتبه بالایی در نتایج موتور جستجو هستند، چیزی نیست به جز قدرت متن پیوندی. ما ازطریق بررسی وب سایت های واقعی دریافتیم که متن پیوندی تقریباً همیشه یکی از فاکتورهای تصمیم گیرنده برای رنکینگ درSERP و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو می باشد.

با انجام یک بهینه سازی وب سایت خوب، می توانید در موتور جستجو بهتر عمل نموده و در بالای لیست باشید ، اما استفاده نادرست از چند متن پیوندی نامناسب در لینکها می تواند، بهینه سازی وب سایت شما را زیر سوال برده و در آینده نتایج خوبی را شاهد نباشید . هنگامی که شما کاملاً قوانین سئو را در وب سایت خود رعایت نمایید از جمله (محتوای غنی از کلمه کلیدی ) و استفاده مناسب از متن پیوندی بین صفحات وب سایت و سایتهای دیگر لینک کرده باشید، دقیقاً اینجاست که در موتور جستجو رنکینگ خوبی بدست خواهید آورد.

چگونه به طور موثر از متن پیوندی برای بهینه سازی وب سایت استفاده کنیم ؟
کاربرد متن پیوندی یا anchor text در بهینه سازی وب سایت، در واقع محتوای لینک را به صفحه لینک گیرنده نسبت می دهد، به این معنی که اگر شما بتوانید صفحات مرتبط را به هم با متن پیوندی مناسب لینک کنید، آن صفحات در رتبه بندی موتور جستجو خیلی بهتر ظاهر خواهند شد. اکثر صفحات در سایت  IRSEO.com  از اضافه کردن کلمه بهینه سازی یا ارتقا رتبه سایت سود می برند و از این رو اضافه کردن لینکی از هر صفحه از سایت با استفاده از متن پیوندی غنی از کلمات کلیدی دیگر یک بهینه سازی وب سایت مناسب را در پی خواهد داشت.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037