ابزارهای مهم برای بررسی تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی و کسب و کار اینترنتی

اما 3 تا از بهترین آنها عبارتند از:
•    Google blog search
Google blog search به ما اجازه می دهد تا نوع کلمه کلیدی مورد نظرمان، نام و نام شرکت و… را تایپ کرده و نتایج جستجو بر اساس مطالب ارسال شده وبلاگها را بررسی نماییم .

•    Klout
این ابزار فوق العاده برای ردیابی در تویتر می باشد. می توان شرح مختصری از نتایج klout را گرفت و همچنین نظارت بر نتایج این ابزار و به روزرسانی آن بسیار ساده می باشد. این ابزار در تویتر است بنابراین بر اساس اقدامات شما و بازاریابی شما در شبکه اجتماعی تویتر نتایج آن را بررسی می نماید.این ابزار همچنین شاخص خوبی برای تشخیص میزان نفوذ واقعی شما و یا عدم تاثیر مفید بازاریابی اینترنتی توسط شبکه های اجتماعی شما می باشد.

•    Twitter search
این ابزار می تواند برای پیدا کردن شخصی که در مورد شما و کسب و کارتان نظر داده است، بسیار مفید می باشد.این یک راه بسیار ساده و عالی برای ادامه گفتگو با این افراد مورد نظر بوده و همچنین می توانید امیدوار باشید که از آنها می توانید حامی برای نام تجاری تان بسازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حامیان نام تجاری تان می توانید به مقاله ای که در تویتر به نام “طرفداران برند شما” وجود دارد، توجه فرمایید. این ابزارها تنها چند معیار برای بررسی و تجزیه و تحلیل بازاریابی شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر روی کسب و کار آنلاین می باشد. بسیار مهم است که از این ابزارها استفاده کنید زیرا برای نام تجاری شما و شناسایی راهکارهای موفق بازاریابی آنلاین مفید خواهد بود.
به هر حال این سه ابزار مفید واقع آمده است اما ابزارهای زیاد دیگری هم هستند که برای بررسی میزان تاثیرگذاری وبازاریابی شبکه های اجتماعی وجود دارد که باید آنها را امتحان نمایید. اگر قبلاً از این ابزارها استفاده نکرده اید، حتماً این کار را انجام دهید و اجازه دهید ما هم نظرات شما را بدانیم که آیا از ابزارهای مفید دیگری برای بررسی بازاریابی آنلاین استفاده کرده اید!

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037