تکنیک های spamming که در ساخت سایت باید از آنها دوری کنید

•    انباشتن کلمات کلیدی
معمولاً با تکرار استفاده از کلمات و عبارات کلیدی به منظور هرچه بیشتر مرتبط شناخته شدن صفحات در موتور جستجو صورت می گیرد. یک روش خاص برای قرار دادن کلمات کلیدی در وب سایت وجود دارد. باید مرتبط ترین و دقیق ترین کلمات کلیدی را برای وب سایت خود تعیین کرده و از آن به اشکال مختلف در صفحات استفاده نمایید.
•    متن های پنهان
در این روش اسپمرها معمولاً متن هایی با استفاده از ترکیبی از کلمات کلیدی به وب سایت اضافه می کنند. جنبه اصلی این نوع روند اسپم، تغییر رنگ آن محتوا بوده و آن متن را کاملاً همرنگ پس زمینه کرده و از دید کاربر معمولی کاملاً مخفی و نامرئی خواهد بود.
•    متن های ریز
اسپمرها مدت های طولانی و در اکثر موارد از سایز فونت کوچک برای قرار دادن محتوای خود در صفحات استفاده می کردند. با انجام دادن این کار به صورت مکرر موتور جستجو آن وب سایت ها را جریمه خواهد کرد.
•    کلاهبرداری صفحه، به روز کردن متا تگ، راهنمایی مجدد
این فرایند به طور خودکار مسیر کاربران را به یک صفحه تازه توسعه یافته از وب سایت تغییر می دهد. معمولاً اسپمرها یک صفحه جداگانه برای کلمات کلیدی خاص ایجاد می کنند. بنابراین هنگامی که کاربران بر روی لینک کلیک می کند، آن کاربر به یک صفحه متفاوت با محتوای زیاد که هیچ ارتباطی به کلمه کلیدی ذکر شده ی او ندارد، هدایت می شود. در نتیجه اکثر موتورهای جستجو به سادگی و راحتی چنین صفحاتی را رد می کنند.
•    جا سازی متا تگ ها
معمولاً با اضافه کردن کلمه کلیدی به صفحات وب سایت بدون قرار دادن بیش از حد کلمات برای موتور جستجو قابل قبول و محبوب می باشد. با این حال بسیاری از افراد کلمات کلیدی پر ترافیک را که به طور مستقیم و به هیچ وجه با صفحات وب سایت و محتوای آن صفحات ارتباطی ندارد، در وب سایت خود قرار می دهند.
ایندکس تکنیک های spammingشامل مطالب اسپم و لینک های اسپم می باشد:
•    محتوای اسپم عبارتند از:
انباشتن کلمات کلیدی در متن، محتوای نامرئی و یا آشکار، انباشتن متا تگها، صفحات doorway, getway ، سایت های زداینده یا scraper و مقاله بافی می باشد.
•    لینک اسپم عبارتند از:
لینک های پنهان، ایجاد لینک با استفاده از نرم افزار، ربودن صفحات، انباشتن cookie، Sybil attacks  و ایجاد لینک بیش از حد می باشد.
•    از دیگر تکنیک های هرزه نگاری پنهان سازی یا cloaking و تغییر مسیر URL نیز می باشد.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037