جهت باز شدن منوی اصلی و جستجو اینجا کلیک کنید.
  • 01152215959
  • 09123902037


اما در حال حاضر سوال این نیست که آیا موافق با ساخت وب سایت برای حمایت از اهداف کسب و کار خود هستید یا خیر! این یک سوال برای اطمینان حاصل کردن از این است که اگر تمایل به انجام ساخت وب سایت و به اجرا در آمدن آن دارید به عنوان یک نیروی قدرتمند در بازاریابی آنلاین می توانید عمل کنید یا خیر.
هنوز هم در یک رشته های خاصی وابسته در اینترنت و بازاریابی آنلاین و بازاریابی هر شرکتی، رمز و رازهایی وجود دارد. همه ما می دانیم که وب سایت ما در واقع به عنوان وسیله نقلیه در کسب و کار اینترنتی ما عمل می کند و یا شبیه ویترین مغازه ما در دنیای اینترنت می باشد. اما ما باید مطمئن شویم که افراد از این حضور کاملاً آگاه هستند.
تا زمان دریافت ترافیک وب سایت و حصول اطمینان از اینکه آن ترافیک بر روی انگیزه بازدیدکننده وب سایت برای خرید محصولات و یا خدمات تمرکز کرده است، مطمئن باشید تا آن زمان قطعاً موفقیتی برای شما و وب سایت تان حاصل نخواهد شد.
تعداد روشهای زیاد و مختلفی برای ترویج آنلاین وب سایت شما وجود دارد. باید در نظر بگیرید که بسیاری از متخصصین اینترنتی پذیرفته اند که پایه و اساس این کار، نوشتن مقاله در مورد بک لینک و کلاً link building  در واقع به اثبات رسیده است. هنگامی که در حال نوشتن محتوای مقالات هستید، نه تنها اقدام به تهیه و ارائه اطلاعات در مورد محصول و یا خدمات می پردازید بلکه نشان دهنده قدرت شما به طور همزمان می باشد.
ارائه این مقالات به وب سایت های مرتبط به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که "پیغام" شما به احتمال زیاد توسط افرادی که علاقمند به محصولات و خدمات شما هستند، مشاهده می شود. این روش نه تنها باعث جلب توجه افراد به حضور و وجود کسب و کار اینترنتی و تمایل شما برای کمک به آنها خواهد شد، بلکه آنها قادر خواهند بود، تا لینک وب سایت شما را از میان تمامی بک لینک های مهم دنبال نمایند.


 
ما باید بر روی link building که جزئی از تکنیک های مدیریت بهینه سازی وب سایت می باشد، تمرکز کنیم. زیرا همانطور که می دانید موتورهای جستجو تاکید زیادی بر روی سطح کیفی بک لینک ها (لینک دهنده ها) دارند که به وب سایت شما متصل می شود. پس از همه این موارد تا حدی که می توانید، باید بر روی بهینه سازی (سئو) صفحات داخلی (on-page) به منظور هدفمند شدن و سودمند بودن وب سایت تان کار کنید.
اکثریت بازاریابان اینترنتی توجه زیادی به بهینه سازی صفحات داخلی (on-page)  نشان می دهند؛ موتورهای جستجو مانند گوگل می دانند که باید روش های جایگزین دیگری برای تمایز میان وب سایت های اینترنتی و تصمیم گیری این که کدامیک روش صحیحی به کار می برند، داشته باشند. به همین دلیل شما باید بر روی تکنیک های ایجاد بک لینک برای پیوند با وب سایت خود تمرکز کنید.
علاوه بر این باید انرژی بیشتری بر روی توسعه محتوای وب سایت و دیگر فعالیت هایی از این قبیل بگذارید. شما باید قادر باشید تا از وب سایت های جایگزین بک لینک بگیرید، البته به شیوه طبیعی و معقول این پیوند ها باید برقرار شود. زمانی وجود تعداد مطلقی از بک لینک ها مهم بود اما امروزه موتورهای جستجو کاملاً به تفسیر اینکه آن لینک از کجا آمده و آیا به صورت منطقی این پیوند برقرار شده یا نه، می پردازند.
به جای جمع آوری و درخواست پیوند بک لینک (آن هم به ضرب و زور گلوله!)، باید مطمئن باشید که آیا بک لینک های پیوندی با وب سایت شما با حرفه شما کاملاً مرتبط هستند یا خیر. همانطور که می دانید، در هر صورت دیگری، موتور جستجوی گوگل به احتمال زیاد به جای ایجاد امکان مزایا برای شما، وب سایت تان را جریمه خواهد کرد.

آیا شما به وب سایت نیاز دارید ؟

سوال بی جوابی برایتان باقی مانده؟

شما می توانید به صورت رایگان با متخصصین ما ارتباط برقرار کنید


  09123902037      01152215959

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11