جهت باز شدن منوی اصلی و جستجو اینجا کلیک کنید.
  • 01152215959
  • 09123902037

در حالی که بیشتر نام های تجاری بزرگ سرمایه گذاری زیادی از نظر زمان و پول به منظور افزایش حضور در موتور جستجو و رنکینگ بالا انجام می دهند، اما تعداد بسیار کمی صفحات فیس بوک و تویتر خود را به منظور حضور و بازاریابی شبکه های اجتماعی به درستی بهینه سازی (سئو) می کنند تا در نتایج رتبه بندی موتور جستجو بیشتر قابل توجه باشند.

مطالعات و بررسی 200 نام تجاری برتر جهان نشان می دهد که تقریباً 100٪ از رنکینگ وب سایت های این نام های تجاری در بالاترین سطح و یا نزدیک به بالاترین رتبه در SERP )رتبه بندی صفحات در موتور جستجو) می باشد. در حالی که 71٪ از صفحات فیس بوک و یا تویتر همین نام های تجاری، اصلاً در 20 رتبه اول صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل دیده نشده اند. نتیجه منصفانه تر این است که 68٪ از نام های تجاری مورد بررسی، صفحات تویتر آنها در 20 رتبه برتر نتایج موتور جستجوی گوگل وجود ندارد.



 
برندها امروزه اقدام به قرار دادن منابع بی شماری از اطلاعات در رسانه های اجتماعی می کنند – همچنین اقدام به ایجاد محتوا و مطالبی می کنند که موجب برقراری ارتباط با مخاطبین شود، بنابراین انجام بهینه سازی وب سایت (سئو) در این صفحات راه حیاتی برای در معرض دید قرار گرفتن این صفحات می باشد.

عدم دسترسی آسان افراد و مشتریان به صفحات شما در رسانه های اجتماعی از طریق جستجو در گوگل ممکن است، به از دست دادن مشتریان هدفمند و اصلی شما منجر شود. بر اساس تجزیه و تحلیل صفحات مختلف رسانه های اجتماعی توسط Bright Edge  متوجه شدیم که هیچ ارتباط و همبستگی ضروری بین تعداد دوستان و طرفداران صفحات شبکه های اجتماعی و رتبه بندی SERP وجود ندارد.

به عنوان مثال صفحه فیس بوک یک نام تجاری معروف و برجسته در تجهیزات عکاسی با بیش از 160هزار طرفدار در 20 رتبه برتر نتایج جستجوی گوگل وجود ندارد. از سوی دیگر یک کارخانه تولیدی خودکار با تنها 17 هزار طرفدار در صفحه فیس بوک، جزء 10 رتبه برتر نتایج موتور جستجو می باشد.

اما گاهی خرده فروشان و یا کسب و کارهای اینترنتی کوچک در بهینه سازی صفحات رسانه های اجتماعی خود بسیار موفق تر هستند. از 23 خرده فروش مورد بررسی، صفحات تویتر 13 مورد از آنها در بین 20 رتبه اول موتور جستجو قرار دارد. برندهای تجاری در حال حاضر وجود دارند که در بهینه سازی (سئو) صفحات رسانه های اجتماعی خود بسیار کم موثر بوده و ضعیف عمل کرده اند، در حالی که در بخش مالی و بیمه آنها در بین 43 کمپانی برتر، رتبه سوم را دارند و رنکینگ صفحه فیس بوک آنها بین 20 رتبه اول موتورهای جستجو می باشد.

آیا واقعاً برای شما مهم نیست که جستجوگران صفحات فیس بوک و یا تویتر شما را در گوگل پیدا نکنند؟! در صورت تمایل می توانید نظرات خود را در این مورد اعلام نماید.

آیا شما به وب سایت نیاز دارید ؟

سوال بی جوابی برایتان باقی مانده؟

شما می توانید به صورت رایگان با متخصصین ما ارتباط برقرار کنید


  09123902037      01152215959

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11