راهنمای مبتدیان در کسب و کار اینترنتی شبکه های اجتماعی

لازم نیست برای شروع بلافاصله از یک روش کامل برای اعمال آن در بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده کنید. در این راه تا گرفتن شتاب و استفاده از مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی در کسب و کار اینترنتی، به زمان نیاز دارید؛ در اینجا برای شروع به برخی از نکات که باید در ذهن داشته باشید اشاره می کنیم:

– شروع آرام و در عین حال با افکار بزرگ
سعی کنید با دو وب سایت به صورت همزمان شروع کنید و در آنها پروفایل ایجاد نمایید. به طور منظم دوستان و طرفداران و پیروان خود را پیدا کرده و اضافه نمایید و از طریق تماس با مشتریان با آنها در ارتباط باشید. البته بسیار مهم است که به طور منظم پروفایل خود را با مطالب جدید و اطلاعات تازه به روزرسانی کنید. اگر شاهد نتایج تلاشهای خود نسبت به ابتدای کار شدید، وقت آن رسیده که بازاریابی شبکه های اجتماعی خود را گسترش دهید.

– قراردادن ابزارک ها (Widget) در وبلاگ
یکی از بهترین راه های جلب توجه افراد، توصیه راه حل های آسان و ارائه خدمات در وب سایت تان می باشد. ارائه ابزارک ها در وب سایت هر دو مورد را به بازدیدکننده ارائه می کند، دریافت اطلاعات از وب سایت های محبوب اجتماعی مانند فیس بوک، تویتر و digg از میان دیگر وب سایت ها مناسب تر می باشد.

– میزان تاثیرگذاری (Widget) ها را امتحان کنید
مخاطبان مختلف، مشخصات و عکس العمل های متفاوت نیز به همراه دارد. به عنوان مثال وبلاگ های زیادی هستند که ممکن است تعداد زیادی طرفدار فیس بوکی داشته اما به سختی از digg نظرات و توصیه دریافت می کند. همانطور که ممکن است برخی از وبلاگ ها زیاد retweet بشوند اما تاثیر چندانی ایجاد نمی کنند. پس باید ابزار موثر در وبلاگ خود را شناسایی کرده و تشخیص دهید که کدامیک باید اضافه و کدامیک از وبلاگتان حذف شود.

– فقط به دنبال فروش مطلق نباشید
شاید بسیار وسوسه انگیز باشد که طرفداران خود را روزانه با پیشنهادات، بحث ها و بازاریابی اینترنتی خود بمباران کنید اما این تکنیک به ندرت کار می کند. افراد معمولاً قدر ارائه کننده پیشنهادات ویژه را چه در گذشته و چه امروزه می دانند. اما اگر آنها فکر کنند که مجبور هستند و برای معامله با شرکت شما در فشار قرار داده شده اند، اصلاً از این جریان استقبال نکرده و واقعاً تمایلی نشان نمی دهند. ممکن است ارائه مقالات و اخبار بسیار کمک خوبی برای ایجاد ارتباط شود. پاسخ به پرسشها و رفع نگرانی های مخاطبین نیز بسیار مهم می باشد.

– نگاهی به استراتژی های افراد دیگر بیاندازید
تعجب می کنید که چرا برخی از شرکت ها مرتباً طرفدار بیشتری پیدا می کنند؟! اگر چنین است، به استراتژی های بازاریابی اینترنتی و بازاریابی شبکه های اجتماعی خود نگاه کنید، از این طریق می توانید اسرار و رموز موفقیت آنها را کشف کنید و بدانید که از چه ابزارهایی استفاده و چگونه می توانند طرفداران هدفمندی ایجاد نمایند.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037