استراتژی مهم در کسب و کار اینترنتی تبلیغات در فیس بوک می باشد

این تفاوت همان چیزی است که انجام تبلیغات در بزرگترین وب سایت شبکه های اجتماعی را کمی دشوار و رقابتی می نماید. همانطور که می دانید، هنگامی که فردی در یکی از موتورهای جستجوی برتر مانند گوگل و یاهو جستجو می کند، با استفاده از کلمات کلیدی خاص، آگهی های تبلیغاتی مرتبط نیز نمایان خواهد شد.
اما زمانی که افراد از فیس بوک استفاده می کنند، در اصل برای معاشرت به آنجا می روند – که به عکسهای افراد نگاهی بیاندازند، وضعیت به روزرسانی آنها را بررسی کنند و یا دوستان یکدیگر و دیگر مسائل را ببینند. کاربران فیس بوک به طور کلی برای ماندن و چرخیدن در فیس بوک برنامه ریزی کرده اند و اصلاً تمایلی ندارند که با کلیک بر روی تبلیغات از فیس بوک خارج شده و یا دور شوند.
برای نشان دادن اینکه چگونه می توانید در بخش بازاریابی اینترنتی در فیس بوک موثر عمل کنید، اجازه دهید بگویم شما در حال تلاش برای دستیابی یک مکمل هستید که بتواند به شما در حفظ و نگهداری تجارت تان کمک کند. با تبلیغات اینترنتی در فیس بوک می توانید سنین مختلف، جنسیت و مکانهای مختلفی که می خواهید دیده شوید را مورد هدف قرار دهید.

به عنوان مثال اگر می خواهید که تبلیغات شما توسط مردان 24 ساله در آمریکا دیده شود که علاقمند به ژیمناستیک، تناسب اندام، بدنسازی و … هستند. تبلیغات شما در فیس بوک توسط این گروه از کاربران فیس بوک دیده می شود. یک تبلیغ ایده آل در فیس یوک شامل تصاویر، عبارات جذاب و یا بیانیه هایی است که توجه گروه مورد هدف در کاربران فیس بوک را جلب می نماید.

این مسئله بسیار مهم است که تبلیغ شما به روز و تازه باشد. زیرا تبلیغات کهنه شده و به طرز چشم گیری از نظرها دور می ماند. به یاد داشته باشید که هدف اصلی شما همان گروه همیشگی از افراد هستند و اگر هر روز همان آگهی همیشگی به نمایش درآید، جذابیت تبلیغ شما به طرز وحشتناکی کاهش می یابد. شما مطمئناً می توانید در دراز مدت همان خدمات و یا کالاهای همیشگی را به فروش برسانید، اما تبلیغات فیس بوکی خود را به طور منظم برای دریافت کلیک تغییر داده و به روز نمایید.

با توجه به این واقعیت که کاربران فیس بوک تمایلی به ترک صفحه فیس بوک را ندارند، باید بدانید که کاربران را به کجا هدایت کنید. انتقال کاربران به طور مستقیم به وب سایت اصلی، بهترین گزینه نمی باشد؛ اکثر کاربران در فیس بوک بعد از کلیک بر روی تبلیغات و باز شدن صفحه جدید به سادگی صفحه باز شده را می بندند. زیرا نمی خواهند از فیس بوک دور شده و یا خارج شوند. این امر باعث می شود روشی را انتخاب کنیم که بازاریابی اینترنتی فیس بوک به خوبی کار کند و کاربران را به صفحه طرفداران وب سایت مورد نظر هدایت کرده و آنها را به گزینه “خریداری کن” نزدیکتر می کند.

با کلیک کردن بر روی این دکمه، کاربر از فیس بوک خارج شده و البته بدیهی است که این نکته بسیار خوبی است، زیرا که هر شخصی که بر روی “خریداری کن” کلیک کند به منزله این است که علاقمند به خرید می باشد. در نتیجه تبلیغات در فیس بوک به شدت متفاوت از تبلیغات در گوگل می باشد. افراد برای دسترسی به اطلاعات در گوگل حضور پیدا می کنند. از سوی دیگر کاربران فیس بوک به قصد رفتن به دیگر وب سایت ها به فیس بوک نمی روند.

و در نهایت تبلیغات شما در فیس بوک باید بسیار جذاب باشد به طوری که کاربران برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شما تمایل به کلیک پیدا کنند.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037