با ایجاد وب سایت های پاسخگوی مستقیم، به بالا بردن سود خود اهمیت دهید

دلیل سودآور بودن این نوع وب سایت ها هم بسیار ساده است؛ زیرا که ساخت سایت های direct response یا “پاسخگوی مستقیم” برای صاحبان وب سایت سودآور، قابل اندازه گیری و بسیار قابل کنترل تر از به اصطلاح وب سایت های تصویری دیگر می باشد. (شما می توانید نتایج بدست آمده از وب سایت را به دقت بررسی و اندازه گیری کنید و دقیقاً بعد از آن می دانید، که کجا باید بیشتر فعالیت کنید و یا کجا کمتر)

پس اجازه دهید 3 روش مهم و بسیار قوی، آزمایش و اثبات شده در مورد ساخت سایت های بسیار سودآور را با شما در میان بگذارم:
•    هر صفحه از وب سایت باید فقط و فقط دارای یک هدف اصلی باشد

بر طبق قانون کپی رایت سال 1937 بازاریابی (رابرت کالیر)، به دلیل وجود بیش از یک مورد و ایجاد فضای تردید و غیر شفاف، بیش از یک چیز در یک زمان واحد نمی توانید، به فروش برسانید. این اصل به زبان امروزی بدین صورت تعبیر می شود: هر یک از صفحات وب سایت شما باید یک – و فقط یک عمل را برای بازدیدکنندگان انجام دهد. همه چیز در صفحات و همچنین تمامی موارد فعال ایجاد ترافیک وب در نهایت با یکدیگر همکاری و یک هدف را دنبال می کنند.

•    هر صفحه از وب سایت باید دارای call to action یا فراخوانی برای اقدام باشد

طبیعتاً این مورد به نکته اول نیز بستگی دارد، در واقع به معنی این است که باید به بازدیدکنندگان خود دقیقاً بگویید که چه کاری باید انجام دهند و چرا باید آن را انجام دهند. (چرا باید همین الان آن را انجام دهند) یا چه اتفاقی خواهد افتاد اگر این کار را انجام نداده و اگر آنچه باید انجام شود، چه اتفاقی خواهد افتاد.
با این روش شما از آنها درخواست می کنید که چیزی از شما بخرند و یا در وب سایت شما عضو شده و یا برای دریافت خبرنامه و قرار گرفتن در لیست ایمیل، مشخصات خود را پر کنند و یا بر روی دیگر صفحات کلیک کرده و از طریق دریافت اطلاعات تماس با شما تماس بگیرند. بسیار ساده و بدون ابهام و با استفاده از یک زبان شیوا و روان این مراحل را انجام دهید، تا خوانندگان وب سایت شما گیج نشده و در هر مرحله از آن به اشتباه نیافتد. به خاطر داشته باشید که به اندازه کافی تنبل هستند! پس کار را برای آنها سخت نکرده و آنها را به اشتباه نیاندازید.

•    بر روی جمع آوری آدرس ایمیل بازدیدکنندگان بیشتر تمرکز و فعالیت کنید

هنگامی که دلیل حضور شما در کسب و کار اینترنتی ایجاد سود بیشتر است، پس قاعدتاً باید فروش خود را بالاتر ببرید. در صورتی که تمرکز کامل خود را فقط بر روی این مسئله نگذارید که شما فقط یک فروشگاه آنلاین هستید، در این صورت به نتایج به مراتب بهتری در کسب و کار اینترنتی خود خواهید رسید. در واقع باید تمرکز بیشتری بر روی این موضوع بگذارید که بازدیدکننده ایجاد، جذب و هدایت کنید که مفهوم اصلی و نتیجه آن افزایش conversion rate در وب سایت شما است که در واقع تبدیل بازدیدکننده به خریدار هدفمند می باشد.

100٪ از تجربیات من نشان دهنده این است که باید انرژی خود را بر روی جذب بازدیدکننده قرار دهید و لیستی از ایمیل های آنها را تهیه کرده و با آنها در ارتباط باشید تا ارزش خود و کسب و کار اینترنتی خود را به آنها ثابت نمایید.

با وجود مزایای زیاد در این رویکرد، تعداد بسیار کمی از صاحبان وب سایت در انجام آن شجاعت به خرج داده اند. زیرا که آنها فکر می کنند با استفاده از این روش در تمام مدت برای فروش کالا و یا خدماتشان باید به مشتری و یا بازدیدکننده فشار آورده و آنها را مجبور به خربد کنند. اما باور داشته باشید در صورتی که شجاعت به خرج دهید و از این روش برای ساخت سایت های پاسخگوی مستقیم با هدف فروش استفاده کنید، از مزایای گسترده آن بی نصیب نخواهید بود.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037