تقویت استراتژی بازاریابی اینترنتی و افزایش ترافیک سایت از طریق بازاریابی یوتیوب

در واقع یوتیوب یکی از محبوب ترین موتورهای جستجوی جهان است! اگر فکر می کنید بازاریابی اینترنتی از طریق یوتیوب، استراتژی مناسبی برای شماست، پس برای شروع مراحل زیر را دنبال نمایید:

•    در یوتیوب ثبت نام کنید و کانال ارتباطی خود را ایجاد نمایید

اولین کاری که بعد از ثبت نام در یوتیوب انجام دادید، این است که “کانال” خود را راه اندازی نمایید. این کار به بازدیدکنندگان اجازه می دهد که به ویدئوهای شما دسترسی داشته و هرگاه شما ویدئوی جدیدی ارسال کردید، به آنها اطلاع رسانی خواهد شد. علاوه بر این به عنوان مالک آن فایل ها در اینترنت شناخته شده و می توانید هر تعداد ویدئو که تمایل داشته باشید در آن بارگذاری نمایید.

کانال یوتیوب شما فضای بسیار عالی برای ارجاع مخاطبین شما که به کسب و کار شما علاقه دارند، می باشد. شما در کنار ویدئو های خود پروفایل خلاصه و کوتاهی خواهید داشت. همچنین می توانید آدرس url خود را در این قسمت قرار دهید. چه باور داشته باشید، چه نداشته باشید، این کار حجم زیادی ترافیک برای وب سایت شما ایجاد می نماید.
بدون در نظر گرفتن نوع کسب و کار شما بازدیدکننده زیادی در وب سایت خود خواهید داشت. کانال یوتیوب شما مانند در اختیار داشتن یک ایستگاه تلوزیونی شخصی است که فقط کسب و کار شما را تبلیغ و ترویج می نماید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که به بازدیدکنندگان خود توجه داشته باشید.

•    ویدئوی اول یوتیوب شما

هنگامی که حساب کاربری خود در یوتیوب ایجاد کردید و کانال خود را ایجاد نمودید، وقت آن است که ویدئوی خود را ساخته و آپلود نموده تا ترافیک به وب سایت شما هدایت شود. فیلم های سرگرم کننده که باعث جلب توجه افراد شده که البته باید توجه داشته باشید که صدمه ای برای آنها نداشته باشد.

به خاطر داشته باشید که شما از طریق یوتیوب قرار است، بازاریابی اینترنتی انجام دهید و نباید غیر حرفه ای به نظر برسید. هدف شما در ویدئوی اولتان در یوتیوب باید این باشد که به افراد اجازه دهید تا در مورد کسب و کار شما بیشتر بدانند. پس حیله و ترفند و تقلب را در این مورد به حداقل برسانید.

در مورد هر چیز خلاصه و کوتاه صحبت کنید. ارائه تجارب شخصی شما روش خوبی می تواند، باشد. از سر و صدا کردن و صحبت بیش از حد در محور فروش اجتناب کرده و آن را کنار بگذارید. به خصوص هنگامی که بازدیدکننگان برای اولین بار کانال شما را تماشا می کنند. اکثر افراد ترجیح می دهند تا با اشخاصی معامله کنند که آنها را می شناسند تا با شخصی که صرفاً کارشناس فروش می باشد.

•    حرکت به جلو با یوتیوب

هنگامی که کار ویدئوی اول معرفی شما به اتمام رسید. می توانید ویدئوهای بیشتری با محتوا و با کیفیت ارسال کرده و پیغام خود را به آرامی ارسال کنید. هدف شما باید ویدئوهای کوتاه و کمتر از 3 دقیقه باشد که قاعدتاً این زمان مناسبی است. البته داشتن چند ویدئوی طولانی تر قابل قبول است اما از عادی شدن آن (قرار دادن ویدئوهای طولانی) اجتناب نمایید.

اگر رساندن پیام مورد نظر در عرض چند دقیقه برای شما غیر ممکن است، سعی کنید اقدام به ساخت یک سری ویدئوهای چند بخشی کنید و پیغام خود را در این چند بخش ارسال نمایید.

•    استفاده از تگ، تگ و باز هم تگ

بخش مهمی از بازاریابی اینترنتی از طریق یوتیوب، استفاده از تگ کلمات کلیدی و حاشیه نویسی ویدئوها می باشد. حاشیه نویسی در طول نمایش فیلم در صفحه ی نمایش پخش می شود. سعی کنید برخی افکار خنده دار و سرگرم کننده در این ویدئوها به کار ببرید و همچنین نام url خود را در آن قرار دهید.

تگ ها مانند کلمات کلیدی در گوگل عمل می کنند. کاربران در اینترنت با این کلمات به دنبال اهداف خود بوده و در موتورهای جستجوی مختلف، ویدئو و یا وب سایت شما را پیدا می کنند. سعی کنید هر تعداد از کلمات کلیدی خاص محتوا را که امکان پذیر هست در تگ ها به کار ببرید.

این امر به شما اجازه خواهد داد تا رنکینگ وب سایت شما افزایش یافته و احتمال افزایش مشتریان بالقوه از طریق یافتن این ویدئوها بیشتر خواهد شد. یوتیوب راه بسیار مناسبی برای تقویت استراتژی بازاریابی اینترنتی شما خواهد بود. این روش هیچگونه هزینه ای برای شما به همراه نخواهد داشت و در واقع یک سرگرمی بزرگ محسوب می شود. پس تمامی سعی و تلاش خود را برای موفقیت در این امر به کار ببرید و همین امروز شروع به ساخت ویدئوهای مرتبط نمایید!

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037