تجارت الکترونیک و کسب و کار اینترنتی – بانکداری همراه جهت جذب کاربران

برای شروع می توان مفهوم موبایل بانک را به نوعی چک کردن حساب، انجام عملیات پرداخت و تعاملات مالی از طریق تلفن همراه تعبیر کرد. این مفهوم به طور گسترده ای در میان افراد پذیرفته شده است. مشتریان بانک ها نیز به دنبال بانک هایی هستند که چنین خدمات و امکاناتی بر روی حساب های خود ارائه کنند.

-چرا افراد روش خود را به سمت بانکداری همراه تغییر داده و چرا بانک ها این روند را به سمت جلو حمایت و هدایت می کنند؟
افراد برای صرفه جویی در وقت و کاهش تعداد مراجعات به بانک و برای تکمیل و به روزرسانی حساب خود به استفاده از تکنولوژی بانکداری همراه روی آورده اند. افراد این تکنولوژی را بسیار پسندیده و به نوعی از این نوع تکنولوژی بانکداری از طریق موبایل که توسط بانک ها ارائه می شود هیجان زده شده اند.

افراد به طور کلی برای انجام کارهایی مانند مشاهده ی نظارت بر تراکنش ها، بررسی باقی مانده ی حساب و انجام پرداخت ها از این روش استفاده می کنند. نسبت استفاده از هر یک از این خدمات توسط مشتریان در هر گروه متفاوت می باشد. بانک ها با قرار دادن این شیوه ی بانکداری در دستور کار خود دریافتند که این روش در صرفه جویی هزینه ها بسیار موثر عمل می نماید. بانک ها امیدوارند که این تکنولوژی نوپا باعث کاهش تعداد تماس های افراد به بخش خدمات مشتریان برای دریافت اطلاعات اولیه از حسابشان شود.

بانک ها دریافتند که این تکنولوژی می تواند هشدارهای لازمه را به موقع ارسال نماید و به بانک ها اجازه می دهد که به راحتی تراکنش های تقلبی و کلاهبرداری را تشخیص داده و اطلاع رسانی نماید. به عنوان آخرین روند، تصویب و اتخاذ خدمات وب در این شیوه اعمال شده است. بنابراین برای جذب مشتری بیشتر، این گزینه در بانکداری همراه موجب رشد و ترقی بیشتری خواهد شد. بانک ها می توانند با استفاده از این فناوری پیشرفته، فعالیت های مشتریان خود را بررسی و پیگیری کرده و از این طریق اطلاعات جدیدی به پایگاه های داده های خود اضافه نمایند.

سوال دیگری که بعد از این مبحث به ذهن مشتری خطور می کند، این است که آیا این روش جزء امن ترین روش ها در بانکداری الکترونیک می باشد؟
آیا بانکداری همراه روش بی خطری است؟ اگر از بانک ها و یا کارشناسان فناوری سوال کنید همگی متفق القول پاسخ مثبت به شما خواهند داد. همه بر روی این مسئله توافق دارند که تا زمانی که بانکداری از طریق تلفن همراه وجود دارد، دسترسی شما امن تر و راحت تر خواهد بود. بنابراین نباید نگران دسترسی به دستگاه های خود پرداز ATM که به همان اندازه به شما اطلاعات ارائه می کند، باشید.
همچنین شایان ذکر است که توابع و عملکردهایی که شما می توانید در حساب خود در تلفن همراهتان داشته باشید کمی محدود می باشد. عامل دیگری که این نقصان را برای مشتریان جبران می نماید، این است که هکرها تمایل کمتری برای هک کردن اطلاعات موبایل شما نسبت به هک کردن وب سایت و یا کامپیوتر شما دارند. بانک ها نیز در این زمینه تضمین می کنند که اگر شما از خدمات موبایل بانک استفاده کنید، شماره حساب شما در هر یک از تعاملات انجام شده افشا نشده و از آن محافظت خواهد شد. بانک ها نیز برای تایید هویت شما در تراکنش های بین بانکی از طریق بانکداری همراه از شماره ی موبایل شما استفاده می کنند.

با افزایش روند استفاده از این تکنولوژی بانکداری همراه، آمارها نشان می دهد که این روش به طور مداوم در حال رشد می باشد.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037