نقش رسانه های اجتماعی در بازار اینترنتی

در عین حال باید بدانید که استفاده از رسانه های اجتماعی، شبکه های اجتماعی و تعاملات اجتماعی به هیچ وجه اشتباه نبوده و برعکس آینده روشنی در بازاریابی اینترنتی و کسب و کار آنلاین برای شما رقم خواهد زد. باید از این پتانسیل کمال استفاده و بهره وری را ببرید. در مورد این مسئله بیشتر فکر کنید… وب سایت فیس بوک در حال حاضر بیش از 700 میلیون کاربر داشته که این آمار کاملاً شگفت انگیز است. وب سایت تویتر نیز 200 میلیون کاربر دارد.

– این پتانسیل را تصور کنید
یک نام تجاری ایجاد کرده و یک حساب کاربری در فیس بوک و یا تویتر ایجاد نمایید. با ایجاد صفحه پروفایل تان می توانید به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهیانه پیغام، اطلاعات و مطالب و اخبار خود را با میلیون ها کاربر در سراسر جهان در یک لحظه به اشتراک بگذارید. پیش از این هرگز چنین ابزار جامعی در زمینه برقراری ارتباط با توده ی عظیمی از افراد برای فروش مستقیم محصولات و یا انتشار اخبار وجود نداشته است.
رسانه های اجتماعی به فضای مجازی آمده اند، نه تنها برای اینکه در این فضا بمانند بلکه آینده ی چگونگی برقراری ارتباطات در اینترنت را نیز رقم می زنند. همچنین چگونگی ایجاد فرصت های جدید در کسب و کار آنلاین و چگونگی بازاریابی اینترنتی نام های تجاری در جوامع ملی و بین المللی را ایجاد می نماید.

– رسانه های اجتماعی، بهینه سازی وب سایت و google.com

گوگل اخیراً تغییرات جدید در الگوریتم خود را اعلام کرده است. این تغییرات به صورتی است که بر اساس میزان افزایش رسانه های اجتماعی، میزان نتایج رتبه بندی (رنکینگ) وب سایت شما نیز افزایش خواهد داشت. افزایش تاکید گوگل بر اهمیت حضور رسانه های اجتماعی به معنی این است که این موضوع بیش از همیشه حائز اهمیت شده و باید در استراتژی های بازاریابی آنلاین خود حتماً از رسانه های اجتماعی استفاده نمایید.

در حال حاضر رسانه های اجتماعی بخشی از استراتژی بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو و تقریباً اکثر کمپین های بازاریابی اینترنتی است. اما ضروری است که فعالیت های شما باید بیش از یک علاقه منفعلانه در این امر باشد. در واقع فقط به عنوان یک بک لینک بالقوه به آن نگاه نکنید؛ بلکه به علت وجود دلایل زیادی، شبکه های اجتماعی برای کسب و کار اینترنتی، تعاملات شخصی، افزایش قابلیتها برای درک مشتری و البته قرار گرفتن در معرض دید مخاطبان بالقوه که اکثراً زمان خود را درچنین وب سایت هایی صرف می کنند، بسیار مناسب می باشد.

گوگل در حال حاضر قادر به تشخیص گفتگوها، فعالیت های نام های تجاری و یا شخصی و حتی کلمات کلیدی به صورت مستقیم در وب سایت های رسانه اجتماعی می باشد. گوگل دقیقاً این فعالیت های شما را به عنوان امتیاز مثبت تشخیص داده و به وسیله ی بهبود رتبه بندی وب سایت تان، شما را تشویق خواهد کرد. با کمی اختلاف زمانی، سایر موتورهای جستجوی اصلی نیز الگوریتم خود برای ارائه خدمات مشابه به روز رسانی خواهند کرد.
به طور خلاصه باید بگویم که بیش از هر زمان دیگری بسیار مهم است که در استراتژی های بازاریابی اینترنتی خود از رسانه های اجتماعی، مانند سئو که از اهمیت خاصی در عملکرد وب سایت ها دارد استفاده کرده و آن را به رسمیت بشناسید.

– کلید طلایی برخی از این وب سایت های رسانه اجتماعی چیست؟
قدرت رسانه های اجتماعی به دلیل گستردگی و تحت پوشش قرار دادن طیف وسیعی از وب سایت ها زیاد است و شما می تواند به صورت استراتژیکی و با کمی تلاش آن را به یک ابزار بازاریابی اینترنتی در کسب و کار آنلاین شما تبدیل کنید. یک لینک مشترک بین این وب سایت ها، وب سایت شماست که قادر به تعامل و برقراری ارتباط با دیگر بازدیدکنندگان می باشد.

در اینجا برخی از نمونه های وب سایت های اجتماعی مهم را به شما معرفی می کنیم:

1- فیس بوک www.facebook.com تقریباً 700 میلیون کاربر
2- تویتر www.twitter.com تقریباً 200 میلیون کاربر
www.bebo.com -3تقریباً 120 میلیون کاربر
www.myspace.com -4تقریباً 100 میلیون کاربر
www.friendster.com -5تقریباً 90 میلیون کاربر
www.hi5.com -6تقریباً 80 میلیون کاربر
www.xanga.com -7تقریباً 30 میلیون کاربر
www.livejournal.com -8تقریباً 12 میلیون کاربر
www.stumbleupon.com -9تقریباً 11 میلیون کاربر
www.tumblr.com -10 تقریباً 10 میلیون کاربر

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037