دلایل مهم جهت داشتن صفحه طرفداران در فیس بوک

•    عصر بازاریابی آنلاین
رایج بودن و عمومیت استفاده از اینترنت سبب ایجاد تغییرات زیادی در صنعت تبلیغات شده است. رسانه های اجتماعی یکی از بزرگترین تغییراتی است که در این صنعت بوجود آمده و هر کسب و کار اینترنتی باید به آن بپیوندد. همانطور که در مطالب قبلاً اعلام شده می دانید که فیس بوک بیش از 700 میلیون کاربر داشته و این آمار شگفت انگیز روز به روز در حال رشد می باشد.
این کاربران به صورت ماهیانه 700.000.000.000 بیلیون دقیقه وقت خود را در فیس بوک صرف می کنند. در حال حاضر فیس بوک یک مخاطب جهانی است که نباید فرصت تبلیغات در آن از دست بدهید.

•    ایجاد علاقه فوری
به محض اینکه افراد علاقمند به صفحه طرفداران شما شدند، بلافاصله علاقمند به بررسی مطالب و به روزرسانی های شما شده و روزانه به دنبال مطالب جدید شما خواهند بود. این یک روش بسیار عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان و خریداران آینده شماست.

•    قابل برنامه ریزی
صفحه طرفداران فیس بوک کاملاً قابل تنظیم بوده و دست شما برای انجام تنظیمات مطابق با نیاز های طرح های تجاری شما باز می باشد. شما می توانید فردی را برای انجام این کار استخدام کرده تا صفحه طرفداران فیس بوک را برای شما راه اندازی نماید.
فرم تماس و یا اضافه کردن برنامه ها و گزینه های بیشتر می تواند تجربه خوشایندی برای طرفداران شما در fan page تان ایجاد نماید. Fan page شما مانند وب سایت دوم شماست و در واقع مکمل آن محسوب می شود.

•    ترویج تعاملات
به دلیل اینکه شما مستقیماً می توانید با تمامی افرادی که صفحه شما را دوست دارند ارتباط برقرار کنید. این مسئله برای شما نیز راحت تر است که از طریق مباحث و نظرسنجی و… با آنها در ارتباط باشید. جامعه بسیار تعاملی فیس بوک به شما اجازه می دهد تا از طریق این تعاملات به اعتماد سازی با طرفداران خود بپردازید.

•    مدیریت آسان
برخلاف مدیریت وب سایت، برای شروع کار در صفحه طرفداران فیس بوک شما نیاز به مهارت های فنی ندارید. اگر در حال حاضر دارای حساب کاربری در فیس بوک هستید، قطعاً می توانید صفحه طرفداران خود را راه اندازی و نگهداری نمایید. باید یک طراحی عاقلانه برای این صفحه داشته باشید، شاید اصلاً نیاز باشد تا یک طراح صفحه طرفداران فیس بوک شما را راه اندازی نماید و به غیر از این کار برای ادامه، روش دیگری برای شروع وجود نخواهد داشت.

•    ایندکس سریع
یکی دیگر از بهترین دلایلی که می توانید برای ایجاد صفحه طرفداران در فیس بوک گفت این واقعیت است که fan page ها در فیس بوک به سرعت در موتور جستجو ایندکس می شود. بر خلاف پروفایل های خصوصی، این صفحات راه های جدیدی برای بدست آوردن مشتریان جدید برای شما باز می نماید.

•    در دسترس بودن آمار
همانند یک وب سایت می توانید تعاملات ایجاد شده با صفحه طرفداران خود در فیس بوک را مشاهده و بررسی نمایید. این آمار به شما کمک خواهد کرد تا تشخیص دهید که اگر نیاز به تعامل بیشتری با طرفداران خود دارید، حتماً اقدامات لازم را انجام دهید.

•    ایجاد پیروان جدید
اگر fan page فیس بوک خود را به درستی مدیریت کنید قطعاً قادر به ایجاد طرفداران از میان افرادی که در وهله ی اول فقط دوستدار صفحه شما هستند، خواهید بود. فکر می کنید چرا!؟ زیرا که هرگونه مطلب ارسالی، ویدئو ها و لینک هایی که در صفحه خود به اشتراک می گذارید ممکن است توسط افراد دیگری دوباره به اشتراک گذاشته شود.
در این روند دوستداران و طرفداران جدیدی از طریق دوستان کنجکاو طرفدارانتان که مطالب ارسالی شما را دوست دارند، پیدا خواهید کرد. این بهترین زمانی است که می توانید صفحه طرفداران کسب و کار اینترنتی خود را در فیس بوک راه اندازی کنید. هر دقیقه دیرتر در واقع دقایقی است که شما فرصت تبلیغات ارزشمند در سراسر جهان را از دست می دهید.
بزرگترین مزیت این صفحات در فیس بوک این است که به صورت رایگان در دسترس شما می باشد. بنابراین بیش از این وقت را از دست ندهید و همین امروز شروع به ایجاد و راه اندازی صفحه طرفداران خود در فیس بوک نمایید.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037