قابلیت سئو برای بهینه سازی وب سایت در موتور جستجو

هنگامی که مقاله و یا صفحه مورد نظر شما بر اساس قوانین سئو بهینه سازی شده باشد، در سیستم های جستجو مانند یاهو، گوگل و Bing قابلیت رتبه بندی و ایندکس شدن پیدا خواهد کرد.

– تکنیک های پایه سئو در بازاریابی اینترنتی
توانایی ایجاد یک مقاله و یا یک صفحه وب سایت و جهش اتوماتیک به رتبه اول رنکینگ به نظر غیر ممکن می آید اما اگر یک صفحه وب به درستی بهینه سازی شده باشد، قابلیت و توانایی بدست آوردن رتبه بالا در رنکینگ توسط کلمات کلیدی با رقابت کم را خواهد داشت. برای ایجاد یک صفحه وب بهینه سازی شده در موتور جستجو به موارد اولیه زیر نیاز می باشد:
•    چگالی کلمات کلیدی بین 5-2 ٪
•    متا تگ های کلمات کلیدی
•    متا تگ توضیحات
•    کلمات کلیدی در عنوان
•    استفاده از تگ های H1-H2-H3 در محتوای صفحات
استفاده از این 5 عامل، فرم و قالب اصلی سئو را در وب سایت شما ایجاد می نماید و صفحه وب سایتی تشکیل می شود که آماده حضور در سیستم های جستجو مانند گوگل خواهد بود. بسیاری از افراد هنگام ساخت سایت و یا وبلاگ خود از هیچ یک از تکنیک ها و قوانین سئو و یا ابزارهای بهینه سازی وب سایت شان استفاده نمی کنند.
مطالعات نشان داده است که مدیران وب سایتی که با استفاده از نکات و راهنماها، زمانی را صرف بهینه سازی وب سایت خود کرده و آن را در صفحات وب سایت خود و مقالات پیاده سازی کرده اند، ترافیک و بازدیدکننده بیشتری نسبت به دیگر مدیران وب سایت دارند که هیچ اقدامی برای سئوی وب سایت خود انجام نداده اند.

– نکات کلیدی تکنیک های سئو جهت بهبود ترافیک وب
بسیاری از تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو به طور گسترده ای توسط بسیاری از بازاریابان موفق اینترنتی استفاده می شود. بسیاری از افراد نیز این تکنیک ها و استراتژی های سئو را برای خود به صورت یک راز نگه داشته و تمایلی به ارائه راهکارها و توضیح در مورد چگونگی افزایش ترافیک وب سایت شان و یا رنکینگ بالای وب سایت شان در گوگل ندارند. 3 مورد از کلیدی ترین استراتژی های بهینه سازی وب سایت در موتور جستجو به شرح زیر می باشد:
•    ایجاد لینک های یک طرفه و با کیفیت
•    استفاده از منابع ترافیکی غیر از گوگل مانند یاهو و Bing
•    بهینه سازی onpage
این استراتژی ها از مدتها قبل جزء قوانین موتور جستجو بوده اما بسیاری از بازاریابان اینترنتی آشنایی با آن نداشته، کاملاً آن را درک نکرده و نمی دانند که با این استراتژی ها چه کاری باید انجام دهند.

– ابزارهای بهینه سازی وب سایت در موتور جستجو
امروزه ابزارهای بسیار متفاوتی در بازار اینترنت وجود دارد که می توان در بهینه سازی وب سایت از آن استفاده کرد که این ابزارها موقعیت شما را در موتورهای جستجوی گوگل، یاهو و Bing آنالیز کرده و همچنین به تجزیه و تحلیل مقالات و یا صفحات وب سایت شما پرداخته و لینک آماری را برای مشاهده به شما ارائه می نماید.
ابزارهای دیگری نیز وجود دارد که توسط توزیع مقاله به دایرکتوری های مقالات، لینک ایجاد می کنند. در وبلاگ ها نظر گذاشته و یا در تالارهای گفتگو کامنت قرار می دهند. تمامی این کارها به صورت اتوماتیک توسط نرم افزار و فشار یک دکمه انجام می شود.

– نکاتی در مورد سئوی طبیعی (organic)
بهینه سازی وب سایت در موتور جستجو به صورت طبیعی، مراحل گرفتن رتبه یک رنکینگ توسط مقالات و یا صفحات وب سایت در بخش آزاد موتور جستجو می باشد. این روش با تحقیق در مورد کلمات کلیدی، ایجاد لینک، سئوی onpage و دریافت ترافیک از دیگر منابع (موتورهای جستجو غیر از گوگل) انجام می شود.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037