چگونگی ایجاد نام تجاری (لوگو)، جهت افزایش کسب و کار آنلاین

داشتن یک نام تجاری مناسب و به جا در واقع می تواند نماینده خوبی از کسب و کار شما و آنچه به فروش می رسانید، باشد.خوب، حال باید چگونه و از کجا شروع کنید؟ در اینجا به چند نکته راهنما در مورد چگونگی ایجاد یک “برند” مناسب می پردازیم.
با همه این اوصاف، نرم افزارهای کامپیوتری طراحی زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. با این روش در وقت و پول خود نیز صرفه جویی خواهید کرد. در عین حال اگر بهترین طرح ها در نظر شما باشد اما توانایی تشخیص و انتخاب بهترین و مناسب ترین نام تجاری را نداشته باشید، بهتر است کار طراحی لوگوی شرکت تان را به یک فرد متخصص در این زمینه بسپارید.
باید به دنبال یک طراح معتبر و با استعداد در زمینه “برند” باشید. برای انجام این کار می توانید نگاهی به فهرست های آنلاین نمونه کارهای متفاوت از طراحان مختلف انداخته و از آنها استفاده نمایید. بهتر است شخصی را انتخاب کنید که اکثر نمونه کارهای طراحی لوگوی او را واقعاً می پسندید. حتماً قبل از هر اقدامی قیمت های مختلف انجام طراحی نام تجاری و جزئیات هر پکیج را مقایسه کرده تا برای انجام این کار بیش از اندازه هزینه پرداخت نکنید.

– جستجو در اینترنت برای الهام گرفتن از طرح ها و برند های مختلف

دنیای اینترنت دنیای شلوغ و پر از اطلاعات می باشد. این فضا برای انتخاب نام تجاری و برند برای شرکت شما، فضای بسیار الهام بخش خواهد بود.

می توانید در وب سایت هایی مانند http://www.logopond.com جستجو نمایید. در این وب سایت می توانید طراح های لوگوی بسیار زیادی با اهداف مختلف در انواع زمینه های تجاری مشاهده کنید.
در موتور جستجو مانند گوگل، نوع ماهیت کسب و کار خود را تایپ نمایید. سپس می توانید نام تجاری شرکت های مختلف دیگر در همین زمینه را مشاهده و بررسی نمایید. به یاد داشته باشید که الهام گرفتن از طرح ها و برندهای مختلف با کپی کاری از طرح های دیگران بسیار متفاوت می باشد. روش دوم کاری غیر قابل قبول است و مطمئناً برای شما . کسب و کار اینترنتی شما دردسرساز خواهد بود.
این که آیا خود شما در حال طراحی لوگوی شرکت تان باشد و یا اینکه طراح لوگو آن را برای شما انجام دهد مهم نیست، موضوع این است که تمام کارهایی که انجام می شود باید برای کسب و کار شما انجام شده و همگی “اصلی” و منحصر به فرد باشد.

– خلاصه
سادگی، کلید طلایی ساخت یک لوگوی حرفه ای است. اگر به نام های تجاری معروف دنیا نگاهی بیاندازید، برند هایی مانند Nike-McDonalds-Apple-BMW و… حتماً متوجه سادگی آنها خواهید شد. دلیل آن این است که به خاطر سپردن لوگو های پیچیده و پر زرق و برق کار بسیار مشکلی می باشد.
به عبارت دیگر لوگوهایی که ساده هستند به راحتی در ذهن مخاطب جای می گیرد. نام های تجاری به آرامی در ذهن افراد نقش بسته و البته مطمئناً با کسب و کار و بهبود آن در ارتباط می باشد. هنگامی که بهترین لوگو را برای شرکت خود انتخاب کردید، سپس می توانید کارت های تجاری خود را به چاپ برسانید.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037