15 نکته کلیدی copy writing و تاثیر آن در فروش

در اینجا به 15 نکته در مورد چگونگی ساخت و ایجاد کپی رایت در هنگام ساخت سایت اشاره می کنیم که محتوای وب در چشم بازدیدکننده قانع کننده و جالب به نظر برسد.

•    برای ایجاد محتوا در وب سایت توصیه می شود که جملات کوتاه تری به کار ببرید. این جملات به طور متوسط باید دارای 16 کلمه باشد. طفره رفتن در نوشتار باعث از دست رفتن توجه بازدیدکننده خواهد شد.
•    تحقیق، تحقیق و باز هم تحقیق – باید در مورد موضوع و مطالب وب سایت تان کاملاً آگاه باشید. بدون انجام پژوهش و قبل از اینکه مجبور به ذره ذره پیش بردن مسائل شوید، هیچ کاری را شروع نکنید.
•    از مزایای عناوین استفاده کنید – از بزرگترین مزایای انتخاب مناسب Headline در وب سایت تان استفاده کنید. همیشه می توانید آن را ویرایش کنید.
    استفاده از کلمه “مزایا” سبب فروش محصولات خواهد شد. واضح است که شرح منافع و مزایا در محتوای سایت به جای تکیه کردن بر تصورات، موجب بهبود فروش خواهد شد. سعی کنید همه مزایا را یک جا برای افراد تشریح نمایید.
    محصولات خود را باور داشته باشید. باید به محصولات خود احساس پر شوری داشته تا فروش بهتری داشته باشید. بهتر است به محصولاتی بچسبید که در مورد آنها اطلاعاتی دارید و به آن علاقمند هستید. از عقل سلیم و شور و اشتیاق تان در این کار استفاده کنید. در مورد مزایا و ویژگی های محصولات حتماً توضیحاتی ارائه کنید.
•    در طول جملات تفاوت ایجاد کنید. می توانید جملات کوتاه و بلند را با هم ترکیب کنید تا برای خواننده جذابیت ایجاد نموده و آن را حذف کنید.
•    جملات خیلی طولانی در محتوای وب سایت تان را به جملات کوتاه تر تقسیم کنید. اگر جملات بیش از حد طولانی باشند آنها را به دو بخش تقسیم کنید. استفاده از کپی رایت مناسب واقعاً به بازاریابی اینترنتی وب سایت شما کمک کرده و آن را بهبود خواهد بخشید. هر چه بیشتر تلاش کنید نتیجه بهتری خواهید داشت.
•    مطالب و محتوای سایت را به نحوی بنویسید که مناسب هر سطحی از درک خوانندگان مختلف باشد. کلمات غیر ضروری که برای همه افراد و یا نوجوانان قابل درک و خواندن نیست را حذف نمایید.
اگر بیش از حد پیچیده بنویسید مطمئناً خریداران بالقوه را از دست خواهید داد. هدف، نوشتن محتوای وب سایت و برقراری ارتباط و مکالمه با تک تک افراد می باشد.
•    اختصار – از هر کلمه و جمله برای انتقال پیامتان در وب سایت استفاده کنید. خوانندگان تمام طول روز حوصله و فرصت درک استدلالات شما را ندارند.
•    پاراگراف های کوتاه – برای خوانندگان آنلاین پاراگراف های کوتاه بسیار مناسب بوده و بدین ترتیب قادر به اسکن اطلاعات خواهند بود.
•    استفاده از علائم و نقطه گذاری صحیح – این امر باعث آسان سازی خواندن محتوای وب سایت خواهد شد. برای استفاده از مزایای بیشتر هنگام ارائه لیست محصولات از علائم مشخص سازی مانند (●) و یا (٭) استفاده کنید.
•    از زبان ساده در محتوا استفاده کنید – از اصطلاحات و عبارات تخصصی که باعث از دست دادن خوانندگان شما می شود، استفاده نکنید.
•    از جملات مثبت و الهام بخش در ایجاد محتوای وب سایت استفاده نمایید – به خوانندگان خود با جملات مثبت بگویید که با خرید و استفاده محصولات شما به چه چیزی دستیابی خواهند یافت. با جملات منفی یا خنثی باعث از بین رفتن تمایلات بازدیدکنندگان نشوید.
•    استفاده از ویژگی bold در متون – این ویژگی در محتوا کمک زیادی به القاء بهترین پیام و محتوا به افراد می نماید. از حروف درشت در عناوین اصلی و فرعی استفاده کنید.
•    از کلمات با میزان تاثیر زیاد استفاده کنید. کلماتی مانند “رایگان”، “آزمایش شده” و یا “جدید” در محتوای سایت خود استفاده نمایید.

هنگامی که محتوای سایت خود را بر اساس این قوانین می نویسید، چند ساعت بعد مجدداً آن را بازخوانی و اصلاح کنید. قبل از استفاده از محتوا آن را بلند بخوانید. اگر جمله باعث انقباض غیر عادی ماهیچه های بدن شما شد و یا باعث خجالت شما گردید، باید بدانید که حتماً چیزی برای اصلاح در محتوا وجود دارد.
یادگیری چگونگی استفاده از قوانین کپی رایت در ساخت سایت به زمان و تلاش نیاز دارد. یکی از بهترین روش ها خواندن محتوا و مطالبی است که بر این اساس نوشته شده اند. هنگامی که این موارد را کاملاً اجرا کردید، قطعاً از مزایای آن در بالا رفتن میزان فروش وب سایت تان بهره مند خواهید شد.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037