5 روش سریع و آسان برای طراحی وب سایت فروشگاهی جهت فروش و بازاریابی آنلاین

فرآیند ایجاد یک وب سایت کوچک فروشگاهی که محلی است جهت بازاریابان اینترنتی بالقوه و برای بهره وری در وب از آن استفاده می کنند. اگر تمایل به درآمدزایی به صورت آنلاین در اینترنت دارید، این مرحله بسیار ضروری می باشد. در واقع برای جلب توجه مشتری و ایجاد اعتبار در کسب و کار اینترنتی و بازاریابی آنلاین نیاز به طراحی وب سایت فروشگاهی دارید.
بسیار واضح و آشکار است که چرا در این روند بسیاری از بازاریابان اینترنتی تازه کار در مراحل اولیه و بررسی متوقف می شوند. اما باید بدانید که چندین روش برای انجام این کار وجود دارد. شرکت صفرو یک در این مقاله  به 5 روش مناسب برای بالا بردن سرعت طراحی و ساخت سایت فروشگاهی کوچک و ساده برای پروژه های بازاریابی اینترنتی به شما معرفی می کند:

•    استفاده از ویدئو
یک صفحه فروش به صورت تصویری معمولاً فقط شامل یک ویدئو، چند نکته توضیحی و لینک “سفارش کالا” می باشد. هنگامی که اقدام به ایجاد فیلم ویدئویی مخصوص محصولاتتان کردید، مرحله ی بعدی یعنی ساخت و طراحی وب سایت فروشگاهی کوچک کار ساده ای خواهد بود.
استفاده از فیلم، بسیاری از مشکلات مربوط به طراحی گرافیکی وب، قالب بندی های متن، ایجاد محتوا مخصوص فروش و بسیاری از کد گذاری های HTML را بلافاصله حذف می نماید. بزرگترین منفعت استفاده از فیلم های ویدئویی به عنوان اطلاع رسانی فروش محصولات این است که می توانید، محصولات خود را به نمایش بگذارید. این نوع بازاریابی اینترنتی بسیار قدرتمند عمل می نماید.

•    استفاده از منابع متخصصین
اگر تصمیم دارید که طراحی سایت فروشگاهی خود را به دست افراد متخصص بسپارید، مطمئناً نیاز به بودجه برای پرداخت به طراحان وب سایت این پروژه دارید. اما نکته مثبت آن این است که هزاران هزار طراح وب سایت حرفه ای با استعداد و خلاق برای کمک به شما وجود دارد.

•    استفاده از وب سایت دیگران
اگر شما محصولی برای فروش ندارید، می توانید به عنوان وب سایت وابسته اقدام به فروش محصولات وب سایت های دیگر نمایید. اگر چه وب سایت مال شما نیست اما برای اجرای این کار فرصتی برای درآمدزایی کسب تجربه و ایجاد لیستی از خریداران برای شماست.
همچنین فرصتی کوچکی برای شماست و به شما کمک می کند تا در این زمان محصولات خود را تولید و کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی نمایید. یکی دیگر از مزیت های بزرگ این تکنیک این است که انواع وب سایت هایی که بازدیدکنندگان را به خریدار تبدیل و درآمدزایی می کنند،خواهید دید. این طریق به نکات مهمی دستیابی خواهید داشت که باید در پروژه ساخت و طراحی وب سایت فروشگاهی کوچک تان رعایت نمایید.

•    استفاده از قالب ها
قالب ها یا template ها وب سایت هایی از پیش تعریف شده هستند. این قالب های آماده تمام ویژگی های کامل یک وب سایت مانند سر فصلها، عناوین فرعی، کادرهای testimonial )سفارشات و توصیه ها)، فهرست کالا و خدمات بوده و فقط شامل جزئیات و محتوا نمی باشد. می توانید تمامی اطلاعات خود را در آن وارد و آن را به یک وب سایت فروشگاهی به سلیقه خود درآورید.
مزیت آن این است که حتی اگر از قالب آماده مشترکی استفاده کنید، با وارد کردن اطلاعات و تغییر ویژگی ها آن را تبدیل به یک وب سایت فروشگاهی برای خود کردید که هیچ کس دیگری مالک آن نخواهد بود. شما با تغییر گرافیک، تصاویر و … آن را به یک وب سایت منحصر به فرد تبدیل می کنید.

•    استفاده از محصولات PLR
Private label rights productsیا PLR اغلب با خود وب سایت های فروشگاهی همراه است. البته معمولاً می توانید محصولات PLR و خود سایت فروشگاهی را ویرایش کنید. نه تنها می توانید محصولات منحصر به فرد ایجاد کنید بلکه خود وب سایت فروشگاهی هم منحصر به فرد خواهد بود؛ لازم نیست کار خاصی انجام دهید، کافی است لینک “سفارش کالا” را در آن قرار دهید تا وب سایت به شما تعلق پیدا نماید.
هر یک از این استراتژی ها روند ایجاد و ساخت سایت فروشگاهی را کوتاه تر می نماید. باید به خاطر داشته باشید که هسته اصلی بازاریابی اینترنتی، ایجاد و ساخت سایت فروشگاهی می باشد. اما راه اندازی و اجرای آن لزوماً نیاز به صرف ساعت ها وقت و هزینه نخواهد داشت.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037