کسب و کار اینترنتی- لیست بهینه سازی وب سایت در گوگل

افراد فقط زمانی می توانند از وب سایت شما دیدن کنند که مستقیماً به آن مراجعه کنند. باید بدانید که هزاران هزار وب سایت در اینترنت وجود دارد و غیر ممکن است که افراد نام URL بسیاری از آنها را به خاطر داشته باشند. وب سایت های خاصی در اینترنت وجود دارد که دارای یک کادر جستجو بوده و افراد می توانند، هر آنچه که به دنبالش هستند، را در آن تایپ کرده و نتیجه جستجو، هزاران هزار وب سایت ظاهر خواهد شد که مرتبط با کلمات و جملات تایپ شده ی مورد نظر می باشد.
چنین وب سایت هایی که به کاربران اجازه ی جستجوی وب سایت های خاص را می دهد، موتور جستجو نامیده و کلماتی که در موتور جستجو تایپ می شود کلمه کلیدی نام دارد.  محبوب ترین موتور جستجو در اینترنت گوگل می باشد. اولین چیزی که یک صاحب کسب و کار آنلاین باید انجام دهد، پژوهش در مورد واژه های مرتبط با وب سایتش می باشد.
ابتدا باید لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با اهداف وب سایت خود را تهیه نمایند. سپس آنها باید این واژه ها را در ابزار تحقیقاتی کلمات کلیدی گوگل قرار دهند. لیست بزرگی از کلمات کلیدی به شما ارائه خواهد شد. این فهرست همچنین شامل میزان رقابتهای هر یک از کلمات کلیدی و میزان جستجوی هر یک از این کلمات کلیدی به صورت جهانی و محلی می باشد.

این ابزار توصیه ها و پیشنهاداتی هم برای انتخاب کلمات کلیدی ارائه می کند که به طور متوسط نه حجم خیلی بالا و نه خیلی پایین در جستجو ها دارند. در عین حال رقابت ها باید بالا باشد. اطمینان حاصل فرمایید که تمامی کلمات کلیدی انتخابی شما حتماً با هدف شما و وب سایت تان مرتبط باشد.
هر تعداد کلمه کلیدی که تمایل داشته باشید، می توانید، انتخاب نمایید و هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد. اما در عین حال توصیه می شود که برای وب سایتهای تازه طراحی شده، بیش از 10 کلمه کلیدی انتخاب نکنید. هنگامی که به رتبه های بالا با این کلمات کلیدی دست یافتید، پس از آن می توانید تعداد بیشتری کلمه کلیدی اضافه کنید.
چندین روش برای بهینه سازی سایت (سئو) با کلمه کلیدی انتخابی وجود دارد. ابتدا باید از کلمه کلیدی اصلی هنگام نام گذاری نام دامنه وب سایت تان استفاده کنید. زیرا گوگل نام دامنه ای را ترجیح می دهد که حاوی کلمات کلیدی هستند. مهمترین مکان در یک وب سایت از نقطه نظر SEO، متا تگ ها می باشند. متا تگ شامل متا تگ عنوان، تگ توضیحات و کلمات کلیدی است. هر یک از صفحات وب سایت باید دارای یک متا تگ منحصر به فرد برای خود باشد.

متا تگ عنوان (Meta title) باید با کلمه کلیدی، 7 یا 8 کلمه و به دنبال آن نام شرکت شروع شود. متا تگ توضیحات به صورت طبیعی اصلاً نباید در مورد تبلیغات و یا فروش باشد. به طور خلاصه باید در مورد هر آنچه در صفحه گفته شده است توضیح دهد. باید شامل کلمه کلیدی باشد اما نباید بیش از دو بار تکرار شود و همچنین نباید بیش از 160 کاراکتر بوده و بهترین حالت 140 کاراکتر می باشد.

متا تگ کلمات کلیدی (Meta keyword) باید شامل کلمات کلیدی باشد. با این حال بیش از 10 کلمه کلیدی نباید در این بخش وجود داشته باشد. هنگامی که از Header )سر فصل) در صفحه استفاده می کنید، باید به خاطر داشته باشید که Header باید کوتاه بوده و شامل یک کلمه کلیدی باشد. با این حال استفاده کلمات کلیدی در sub header یا سرفصل های فرعی می تواند بین یک یا دو کلمه کلیدی با طول حداکثر 160 کاراکتر و کمی طولانی تر از سرفصل اصلی باشد.
هر صفحه باید بر روی فقط یک یا دو کلمه کلیدی تمرکز کرده که آن کلمات حداقل 2 و حداکثر 5 بار در هر 100 کلمه باید تکرار شود. رعایت این نکات باعث می شود که از Spamming کلمات کلیدی در موتور جستجو جلوگیری شود. محتوای اصلی مطالب وب سایت باید حداقل 400 کلمه بعلاوه Headerباشد. هرگز نام دامنه و یا آدرس ایمیل در این قسمت نباید استفاده شود. در عین حال از کلمه کلیدی به عنوان Anchor text لینک اصلی استفاده کنید.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037