بهینه سازی موتورهای جستجوگر – گزارشی از عوامل موثر بر رنکینگ 2015

کارشناسان این عوامل مختلف سئو را در یک چارت 9 قسمتی که در زیر قابل مشاهده است، اعلام نموده اند:

– نتیجه

به منظور ارائه یک جمع بندی فوری از نتیجه این تحقیقات، در متن زیر 3 مورد از تاثیرگذارترین عوامل در هر بخش همراه با میزان اهمیت نسبی از هر فاکتور بر اسای میزان رای افراد ارائه شده است.

– سطح معیارهای لینک صفحات
تعداد لینک های منحصر به فرد دامنه های اصلی که حاوی یک لینک که کلمات کلیدی در آن به کار گرفته شده، دقیقا به عنوان بخشی از Anchor Text
تعداد لینک های منحصر به فرد دامنه در صفحات

– سطح قدرت لینک های دامنه
تعداد لینک های منحصر به فرد و بی نظیر دامنه ها به دامنه اصلی
اهمیت ویژه دامنه ها که به وسیله لینک های زیر دامنه و اتصال آن به دامنه اصلی اندازه گیری می شود (Mozrank)، رتبه بندی صفحه و غیره
فاصله دامنه ها از Seed های قابل اعتماد که توسط الگوریتم ها اندازه گیری می شود.

-سطح استفاده از کلمات کلیدی در صفحه
درصد میزان کلمات کلیدی در تگ عنوان
کلمه کلیدی در اولین واژه تگ عنوان
میزان کلمه کلیدی در Anchor text در لینک های داخلی

-سطح استفاده از کلمات کلیدی در نام دامنه
کلمه کلیدی کامل در نام دامنهء اصلی مثال:( keyword.com)
کلمه کلیدی به عنوان اولین واژه در نام دامنه اصلی مثال(keywordABC.com)
مقدار کلید واژه ها در نام دامنهء اصلی (مثال: ABCkeyword.com)

– سطح معیارهای اجتماعی صفحات
قدرت Tweet کردن لینک ها به صفحات توسط کاربران
تعداد لینک های Tweet شده به صفحات
تعداد اشتراک گذاری ها در صفحه فیس بوک

– سطح معیارهای برند در نام دامنه
حجم جستجو برای نام تجاری/ دامنه
تعداد دفعات ذکر شده نام تجاری/ دامنه در سایت های خبری
تعداد دفعات ذکر شده نام تجاری/ دامنه در وب سایت های اجتماعی

– سطح ویژگی هایی غیر از کلمات کلیدی در صفحه (طول صفحه/سرعت بارگذاری)
منحصر به فرد بودن محتوای صفحه
وجود لینک در صفحات از دیگر صفحات موجود در دامنه
تازگی مطالب و محتوای صفحات (از زمان آخرین به روز رسانی)

– سطح ترافیک دیتا در صفحات
CTR یا Click through rate از طرف گوگل در صفحات به دلیل وجود کلمات کلیدی
اندازه گیری Bounce rate صفحات از طریق بازگشت بازدیدکنندگان به نتایج موتور جستجو
مجموع CTR از گوگل به تمامی کلمات کلیدی موجود در صفحات

– سطح ویژگی های کلمات کلیدی دامنه
منحصر به فرد بودن محتوا و مطالب در کل صفحات وب سایت
تازگی مطالب و محتوا در سایت
Bounce rateسایت که توسط بازگشت سریع کاربران به صفحه SERP بعد از بازدید از سایت اندازه گیری می شود.

-در مورد تغییرات جستجو چطور ؟
متخصصان امر سئو نظرات خود را در مورد تغییرات آینده در الگوریتم های رنکینگ جستجو بیان نموده اند. با این داده ها، آنها قادر به ایجاد یک لیستی از عواملی هستند که به نظر بسیار مهم بوده و یا آنهایی که احتمالا اهمیت آنها کاهش یافته است.

3 مورد از مهمترین عواملرنکینگ که میزان اهمیت آنها افزایش یافته است
تجزیه و تحلیل صفحات وب سایت و درک ارزش آن توسط کاربر
سیگنال های اجتماعی در سطح صفحات وب سایت
سیگنال های اجتماعی در سطح نام دامنه

3 مورد از مهمترین عوامل رنکینگ که میزان اهمیت آنها کاهش یافته است
استفاده از کلمه کلیدی کامل در نام دامنه
اثر بخشی لینک های پولی
Anchor textها در لینک های داخلی

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037