جهت باز شدن منوی اصلی و جستجو اینجا کلیک کنید.
  • 01152215959
  • 09123902037



بازاریابان اینترنتی و تبلیغ كنندگان آنلاین معمولا تمایل به آزمایش بازارهای جدید را داشته تا محصولات خود را به آرامی در یاهو معرفی كنند. PPC
باید كشف كنیم كه هنگام بازاریابی در موتور جستجو یاهو و PPC در آن باید چه مسائلی را در ذهن خود به یاد داشته باشیم.

- بهره مندی از مزایای ارزشمند داده های CTR قبلی شما

هنگام مطالعه بر روی تبلیغات تان در یاهو باید از روند كلیك های قبلی برای تعیین كیفیت آگهی هایتان استفاده كنید. حتی اگر این روش قطعی نبوده و یا تنها راه و منبع سنجش و تعیین كننده در یاهو نباشد، باید حتما در این زمینه تحقیق و بررسی انجام دهید.
این موضوع بدان معنی است كه گاهی اوقات هنگام ایجاد كمپین تیلیغاتی و برای بدست آوردن ROI مطلوب از طریق PPC در یاهو باید بیشتر تلاش كرده و سختی بیشتری را تحمل نمایید. مسیرهای موفق كمپین ها كه ممكن است در گذشته تجربه آن را داشته باشید، احتمالا از طریق پیروزی های شما با PPC در یاهو فراتر نیز خواهد رفت.
مطمئن شوید كه تمامی عوامل برای انجام بازاریابی اینترنتی در یاهو را می دانید و از آنها با خبر هستید. هنگامی كه تصمیم به اجرای یك كمپین PPC در یاهو را دارید، بسیار مهم است كه آماده سرمایه گذاری باشید تا از انجام موفقیت آمیز كارها در كمپین خود مطمئن شوید.

همچنین بسیار مهم است كه اولین سپرده شما پس از ایجاد اشتراك و عضویت شما، سبب بروز مشكلات نشده و آماده پوشش دادن هزینه های اضافی در كمپین بازاریابی موتورهای جستجوی شما باشد. حداقل مقداری كه شما برای شروع این كار نیاز دارید 30 دلار می باشد. باید امیدوار باشید كه كمپین شما سبب درآمد زایی شده و به همین دلیل است كه باید آن را بهینه سازی كرده و پیگیر هزینه های CPC شوید.

- پیگیری و بررسی تبلیغات اینترنتی شما


 
بدون شك تنها راه برای اطمینان از موفقیت كمپین PPC در یاهو، اطمینان و ردیابی تمامی آمار فعالیت تان می باشد. یاهو اقدام به ارائه برخی از ابزارها برای كمك به پیگیری و بررسی آمار و گزارشات شما كرده است، اما هرگز نباید فقط به آنها تكیه كنید.
در اینجا ایده این است كه شما می خواهید كلمات كلیدی كه به خوبی عمل نكرده و نتایج مثبتی از آنها به دست نمی آید را حذف كنید.
فقط هنگامی می توانید به نتایج بهتری دسترسی داشته باشید كه اطلاعات دقیقی از نحوه عملكرد در بازاریابی موتور جستجو یاهو داشته باشید؛ چیزی كه یاهو جهت ارائه آن با شكست مواجه شده است!
كلمات كلیدی مناسب و پیشرفته شما باید بر طبق لیست اصطلاحات حذف شده، جمع آوری شود و تنها راه ممكن برای تدوین این لیست ردیابی و بررسی دقیق آن است. اگر هدف شما برای شكوفایی كمپین PPC در یاهو می باشد، باید هدف گذاری شما در نواحی باشد كه نیازی به بهبود و گسترش در آن می باشد.

هرگز به روز رسانی كیفیت تبلیغات كلیكی و اینترنتی خود در یاهو را فراموش نكنید. به یاد داشته باشید كه مهمترین خروجی از تبلیغات PPC در یاهو، نتیجه آن است – اگر توانایی رسیدن به ROI خوبی در یاهو از نتایج چشمگیر آن را دارید، مطمئنا برای موفقیت خود در بازاریابی موتور جستجو و پیشرفت در كسب و كار آنلاین تان می توانید جشن بگیرید.

آیا شما به وب سایت نیاز دارید ؟

سوال بی جوابی برایتان باقی مانده؟

شما می توانید به صورت رایگان با متخصصین ما ارتباط برقرار کنید


  09123902037      01152215959

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11