راهبرد بهینه سازی موتورهای جستجوگر در تهیه محتوای وب سایت

–  نکته شماره یک: درک این مطلب که واقعا content is king به چه معنی است

Content is king  اساس محتوا و بازاریابی آنلاین محتوا در وب سایت می باشد. بسیاری از صاحبان وب سایت ها می دانند که بدون محتوا، موفقیتی در کسب و کار آنلاین خود کسب و نخواهند کرد. کسانی که زحمت ایجاد محتوا را به خود نمی دهند و در فکر این هستند که می توانند میانبر برای این کار پیدا کنند، محکوم به نابودی در کسب و کار آنلاین خود خواهند بود.
اما اجازه دهید، بسیار روشن و دقیق توضیح دهیم که Content is king واقعا به چه معنی است. در یک کلام می توان گفت که این اصطلاح درباره “کیفیت برتر از کمیت” می باشد. در حالت ایده آل وب سایت شما باید دارای محتواها و مطالب زیاد و البته با کیفیت بالا باشد. اما مطمئنا داشتن حجم کمی محتوا و مطالب با کیفیت بسیار بالا بهتر از حجم زیادی از محتوای به درد نخور می باشد.
این امر بین صاحبان وب سایت بسیار مرسوم شده است که به راحتی محتوای سایت های دیگر را کپی و یا تفسیر می کنند. این استراتژی در نهایت محکوم به فنا است؛ زیرا الگوریتم های موتور جستجو برای بهبود محتوا، مطالب وب سایت را بررسی کرده و با یک تقلید ناشیانه محتوای بی ارزش مواجه می شود!

–  نکته شماره دو: خوانندگان مطالب وب سایت خود را بشناسید
یکی از عناصر ضروری برای انجام سئو در نوشتن محتوا، درک مخاطب می باشد. اگر از آنچه در سر خوانندگان شما می گذرد بی خبر باشید، نمی توانید در سطح آنها، با آنها ارتباط برقرار نمایید و برای ایجاد ارتباطات با شکست مواجه می شوید.
ایجاد یک کسب و کار آنلاین تا حد زیادی بستگی به توانایی شما در ایجاد رابطه با مخاطبین تان از طریق کلمات دارد. سئو در تهیه محتوای وب سایت فقط به موضوع تعداد زیادی کلمه با تعداد مناسبی کلمه کلیدی در آن ختم نمی شود. محتوا باید حتما با مخاطب ارتباط برقرار نموده و در غیر این صورت در نهایت بی استفاده و بی فایده خواهد بود.

–  نکته شماره سه: برقراری ارتباط همیشه قبل از فروش
پیش از فروش یا مرحله pre-selling یک مفهوم کلیدی در نوشتن محتوا و مطالب وب بر اساس اصول سئو می باشد. همانطور که قبلا گفته شد، فقط استفاده صحیح از کلمات کلیدی در محتوا مطرح نیست. اگر مطالب و محتوای شما برای خوانندگان و مخاطبین نوشته نشود، میزان ارتباط مخاطبین با وب سایت شما کم شده و نتایج بدست آمده از فروش در وب سایت شما بسیار کمتر از آن چیزی است که انتظارش را دارید.
Pre-selling در واقع مرحله گرم کردن و جلب نظر و ایجاد چشم اندازی برای مخاطبین به منظور هموار ساختن راهی برای ارائه پیشنهاد فروش به افراد می باشد.
هنگامی که یک بازدیدکننده از طریق نتایج جستجو به وب سایت شما وارد می شود، مطمئنا در ابتدا قصد خرید از شما را ندارد – بلکه برای دریافت اطلاعات در حال جستجو می باشد. بنابراین باید در ابتدای امر اطلاعات مورد نیاز بازدیدکنندگان فراهم بوده و اقتدار خود را در مورد موضوعات به آنها نشان دهید – سپس می توانید به معرفی محصولات و فروش بپردازید.
باز هم این موضوع به ایجاد ارتباط محتوای سایت شما با خواننده آن هم قبل از درخواست شما برای باز کردن کیف پول شان مربوط می شود. انجام اصول سئو به صورت موفق در تهیه محتوای وب سایت نیاز به عملکرد دوگانه ایجاد ترافیک وب سایت از طریق موتور جستجو و گرفتن آن ترافیک برای جلب توجه افراد به وب سایت تان می باشد.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037