در بازار اینترنتی چگونه مشتریان را شناسایی کنیم ؟

بهترین روش برای به حداکثر رساندن فروش و افزایش سود، این است که اطمینان حاصل فرمایید که مشتریان خود را می شناسید – باید بدانید هنگامی که افراد در حال خرید هستند، چه چیزی برایشان بیشتر از همه اهمیت دارد!
با آشنا شدن و شناخت مشتریان به راحتی می توانید یک رابطه دوستانه ایجاد کرده و کم کم حس وفاداری را به آنها تزریق نمایید – هنگامی که آنها تصمیم به خرید می گیرند، شرکت شما اولین گزینه ای است که به ذهن آنها خطور خواهد کرد. بنابراین باید فکر کرده و بررسی نمایید که بهترین راه برای شناختن مشتریان خود را پیدا نمایید.

– رسانه های اجتماعی
به نظر می رسد، امروزه هر شخصی در فیس بوک و تویتر عضو است. شرکت های بسیاری از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی برای ایجاد ارتباط با مشتریان استفاده می کنند و این امر جزء تصمیمات تجاری در کسب و کار آنلاین در دنیای امروز محسوب می شود.
با درگیر شدن و ایجاد تعامل با مشتریان در رسانه های اجتماعی در واقع با زندگی روزمره آنها درگیر می شوید و با حجم زیادی از اطلاعات در مورد علایق آنها و یا چیزهایی که دوست ندارند، محل زندگی و دیگر اطلاعات با ارزش آنها دسترسی پیدا خواهید کرد.

– نرم افزار مدیریت مشتری
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به شما این اجازه را می دهد تا اطلاعات مربوط به مشتریان خود را از طریق تحقیقات علمی در بازار اینترنت جمع آوری کرده و از طریق اطلاعات تماس در فرآیند فروش و خدمات مشتریان به روزرسانی نمایید. با این حال کارآیی آن بیش از این است – به شما اجازه می دهد تا اطلاعات جمع آوری شده را تجزیه و تحلیل کرده و به صورت اتوماتیک نکات سودمند و فرصت هایی برای رشد و توسعه در کسب و کار را مشخص می نماید. این نرم افزار می تواند نیازهای مشتریان شما را پیش بینی کرده و توجه شما را به فرصت های بالقوه برای فروش جلب نماید.

– بازخوردها
همیشه ایده خوبی است که بعد از انجام فروش با مشتریان خود همچنان در ارتباط باشید. این امر باعث ایجاد یک ارتباط دوستانه شده و مشتری احساس ارزش و اهمیت خواهد کرد. همچنین امکان تکرار فروش در آینده را افزایش خواهد داد. همچنین یک راه بسیار عالی برای دریافت بازخوردها در مورد چگونگی ارائه خدمات نیازهای مشتریان توسط شرکت می باشد و هر امکانی برای بهبود خدمات در دسترس خواهد بود.
در صورتی که در روند فرآیند فروش اشتباهی صورت گیرد و یا مشتری شکایتی داشته باشد، ارتباط با مشتری می تواند بسیار ارزشمند و کارساز باشد.

 Focus Groups-
این روش ایده آل خوبی برای آزمایش محصولات جدید و یا استراتژی های بالقوه می باشد. به شما اجازه می دهد تا بازخورد واقعی مشتریان را در مورد ایده ها بشنوید و یا هرگونه سوال خاصی که از طرف مشتریان ارائه می شود را پاسخگو باشید.
بسیاری از شرکت ها از focus Groups برای آزمون محصولات موفق شان استفاده می کنند. هم اکنون می توانید با استفاده از تکنولوژی ویدئو مانند Skype آنلاین باشید.

– بررسی و نظرسنجی
نظرسنجی های قدیمی هنوز جایگاه خود را در تحقیقات در بازار تجاری امروزی حفظ کرده است. ظهور اینترنت این امر را برای مدیریت و هدف قرار دادن بررسی های شما بسیار ساده و آسان ساخته است. شما می توانید از وب سایت های پولی برای نظرسنجی استفاده و یا به طرفداران خود در تویتر یا فیس بوک برای انجام نظرسنجی، شانس برنده شدن جایزه را پیشنهاد دهید. این امر به نفع شما در کاهش هزینه ها نیز می باشد.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037