آیا ضرورتی دارد که برای رونق کسب و کار در اینترنت حتما در صفحه اول گوگل باشید؟

این موضوع فقط یک دروغ بزرگ است! صفحه اول گوگل دروغ می گوید. بله ، درست است. این موضوع یک دروغ بزرگ بشتر نیست. لزومی ندارد که برای کسب در آمد در اینترنت و گسترش کسب و کار اینترنتی خود حتما در صفحهء اول گوگل باشید.
این موضوع را چند دقیقه ای برای شما توضیح خواهیم داد. اما اول از همه باید تاریخچه ای از بازاریابی بدانید. دروغ در بازاریابی با رتبه بندی موتور جستجو شروع نشده است. مدتها قبل از ظهور اینترنت، کسب و کارها در تمامی جهات تلاش خود را برای بدست آوردن بهترین شرایط در اکثر رسانه های اصلی نموده است.

– رسانه های اصلی
•    روزنامه ها
•    مجلات
•    ارسال پستی مستقیم
•    Yellow page
•    رادیو
•    تلویزیون
•    اینترنت
– روزنامه ها

بخش املاک و مستغلات اصلی ترین بخش اخبار عمومی در روزنامه ها می باشد. پس از آن بخش ورزشی و اخبار عمومی و طالع بینی است. اما فکر می کنید چرا نمی توانید در جایگاه اصلی برای تبلیغات در روزنامه قرار بگیرید! آیا تبلیغات در روزنامه ها محکوم به شکست شده است؟ البته که نه؛ تبلیغات در دیگر بخش های روزنامه نمی تواند موفق عمل نماید. حتی اگر تبلیغات طبقه بندی شده خوانده شود، اما باید بدانید که کلید موفقیت این است که بدون در نظر گرفتن محل و موقعیت تبلیغ، باید به اندازه کافی خلاق بوده تا تبلیغات شما قوی باشد.
به طور مثال به یاد دارم که مقاله بسیار جالبی در روزنامه در مورد این موضوع خواندم که ضایعات لباس های کتانی در خشک کن های ماشین لباسشویی به شدت قابل اشتعال بوده و موجب آتش سوزی های خانه ها می شود. دقیقا بعد از خواندن این مقاله متوجه تبلیغات یک شرکت بیمه توسط یک نماینده بیمه محلی در آن صفحه شدم!
این تبلیغات دقیقا مانند همان مقاله طراحی شده تا توجه افراد را به خود جلب نماید. به هر حال این نوع تبلیغات در حال از بین رفتن می باشد.

– مجلات

سایز و ظاهر در این نوع تبلیغات مسئله مهمی است. طبق گفته مجله کارآفرین، دو صفحه کنار هم 25٪ بیشتر از آگهی های یک صفحه ای توجه خوانندگان را به خود جلب می کند. و یک آگهی تمام صفحه، یک سوم بیشتر از یک آگهی نصف صفحه ای توجه افراد را به خود جلب می نماید.
از آنجایی که موقعیت آگهی ها همیشه نگران کننده بوده است،اما موقعیت قرار گرفتن آن در مجله چه بر روی مجله و یا پشت آن اهمیت خاصی از نظر توانایی جلب توجه افراد ندارد. اما در مورد دیگر آگهی های هم سایز در مجله؛ آیا آنها محکوم به شکست هستند! البته که نه؛ دقیقا مانند تبلیغات در روزنامه ها حتی اگهی های طبقه بندی شده نیز خواننده خود را دارد. دوباره باید بگوییم که خلاقیت، صرف نظر از محل قرار گرفتن آگهی، کلید اصلی موفقیت بازاریابی می باشد.

– ارسال پستی مستقیم
حتی با هزینه های بالای پست های هوایی اجرای صحیح محصولات تبلیغاتی توسط کمپین ها هنوز در حال انجام می باشد. شرکت های تعاونی پست های مستقیم مانند Valpak کمپین های خدمات پستی راه اندازی می کنند که بسیار آسان و مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک کارهای تبلیغاتی انجام می دهند. این تعاونی های پست مستقیم به معنی اشتراک گذاری 35 تا 40 پاکت می باشد. اشتراک گذاری پاکت های تبلیغاتی با دیگر تبلیغ کنندگان هزینه های شما را به شدت کاهش خواهد داد. این نوع تبلیغات معمولا با وعده ارسال جایزه همراه می باشد.

– Yellow page
مانند تبلیغات در مجلات، سایز در این نوع تبلیغات بسیار مهم می باشد. بقیه موارد مشابه بوده و هر چه آگهی بزرگتر باشد، پاسخ بهتری از آن خواهید گرفت. گفته می شود که در این امر بازاریابی به ندرت چیزی مساوی است. ممکن است یک تبلیغ کوچک که از اصول کپی رایت استفاده کرده، موثرتر از یک آگهی بزرگ که در جلوی صفحه آگهی های طبقه بندی شده باشد.
بازهم باید بگویم که کلید اصلی موفقیت، خلاقیت در تبلیغات شما برای قدرتمندی آن در میان دیگر تبلیغات می باشد. یک تبلیغات yellow page موفق که به طور خاص در بخش پیتزا فروشی های محلی معروف بود، تصویری از یک بشقاب پرنده با تیتر “پیتزاهای ما چیزی خارج از این دنیاست”

– تبلیغات در رادیو

مهمترین مسئله در تبلیغات رادیویی زمان پخش آن است. هنگامی که اکثر افراد در حال رانندگی برای رسیدن به محل کار یا منزل هستند. معمولا هنگام رانندگی بین ساعات 6 تا 10 صبح و گران ترین حالت تبلیغ در رادیو می باشد. زیرا اکثر افراد در این ساعت رادیو گوش می کنند. همچنین ساعت 4 الی 7 عصر نیز اوج استفاده از رادیو است.
آیا تبلیغات در زمان هایی غیر از این دو حالت محکوم به شکست می باشد؟ آیا اصلا کسی آنها را می شنود؟ پاسخ کاملا قاطعانه و مثبت می باشد. میلیون ها نفر در محل کار خود، در منزل و یا هنگام ورزش… به رادیو گوش می دهند. گرچه زمان هایی برای تبلیغات وجود دارد که نسبت به دیگر اوقات ارجحیت دارد اما این زمان باعث موفقیت قطعی آگهی نخواهد بود. آنچه لازم است خلاقیت در آگهی آن هم بدون در نظر گرفتن زمان آن می باشد.

– تلویزیون
لازم به ذکر است در این نوع تبلیغات نیز زمان پر طرفدار شب تعطیلات آخر هفته می باشد. اما بقیه زمانها چطور؟ در واقع اواخر شب در تلوزیون زمان خوبی برای اکثر آگهی های بازرگانی می باشد. باز هم شایان ذکر است که خلاقیت به اندازه کافی رمز موفقیت آگهی ها می باشد. می توانید به یاد آگهی های تلوزیونی که در دوران کودکی دیده اید بیافتید که هنوز در ذهنتان نقش بسته است.

– اینترنت
چه چیزی باعث می شود تا فکر کنیم که در صفحه اول گوگل بودن مسئله مهمی نیست؟ واقعا مهم نیست، چرا که چیز بسیار قوی تری از صفحه اول گوگل نیز وجود دارد و آن “تبلیغات” می باشد. تبلیغات چیزی است که باعث می شود که حجم زیادی از بازدیدکنندگان به وب سایت شما آمده و میلیون ها دلار برای شما درآمدزایی ایجاد کنند.
اگر به اندازه کافی خلاق هستید و ایده های خلاقانه، با کیفیت و با ارزشی ارائه می کنید، این امر باعث جلب توجه و تخیلات بازدیدکنندگان خواهد شد و با تغییر کلمات و بازی با واژه ها در تبلیغات شما نیز ذینفع خواهید بود. وقت و انرژی خود را بر روی ایجاد روش های خلاقانه برای دیده شدن در اینترنت متمرکز نمایید. به طور مثال شانس اینکه از گوگل برای پیدا کردن وب سایت استفاده نکنید چقدر است! هر چند که آن وب سایت رنکینگ بالایی داشته باشد. شما هم از سایتی به طور منظم بازدید می کنید و در مورد آن زیاد شنیده اید و یا اشتراک خبرنامه از آن سایت دارید.

خوب این امر چه چیزی را ثابت می کند؟ ثابت می کند که راه های بسیار دیگری برای دیده شدن در اینترنت به غیر از گوگل نیز وجود دارد. ویدئو، کتاب های الکترونیک، خبرنامه، مطبوعات آزاد در رسانه های اجتماعی، سمینارها، posdcats و یا دیگر روش های مختلف… نکته اینجاست که راه های زیادی وجود دارد که بدون اینکه در صفحه اول گوگل باشید، وب سایت شما در اینترنت پیدا و دیده شود. شما فقط با میزان خلاقیت و تخیلات خود در این کار محدود می شوید. اگر خلاقیت و ایده خاصی در این کار ندارید و یا نیاز به کمک برای ایده های خلاقانه برای ترویج کسب و کار اینترنتی خود و بازاریابی آنلاین دارید، ما وب سایت بازاریابی Guerrilla Marketing website را به شما توصیه می کنیم.

در پایان لازم به ذکر است که هنگامی که خلاقیت شما باعث جذب بازدیدکننده به وب سایت شما شد، در نهایت محتوای با کیفیت می تواند مخاطبین شما را حفظ کرده و مجددا به وب سایت شما باز گرداند.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037