تفاوت کلمات کلیدی با پرداخت هزینه در افزایش ترافیک وب سایت

آنچه اکثر وب سایت ها واقعا می خواهند، بازدیدکنندگانی هستند که هنگام ورود به وب سایت اقدام به انجام برخی فعالیت ها نماید. این اقدامات می تواند شامل ثبت نام و عضویت در لیست و یا خرید باشد و اگر این اقدامات و فعالیت ها صورت نپذیرد، پس این بازدید ها و کلیک ها اساسا به هدر خواهد رفت.

جذب افرادی که هنگام ورود به وب سایت شما اقدام به انجام فعالیت هایی از این قبیل می کنند، هدف اصلی در پشت پرده پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای وب سایت می باشد.

در حال حاضر فقط می توانید در مورد conversion rate کلمات کلیدی وب سایت تان بدانید و بعد از آن استفاده کرده و بر نتایج بدست آمده نظارت خواهید کرد. به همین دلیل است که درک این قضیه بسیار مهم است که تفاوت میان دو نوع مختلف ترافیک وب سایتی که توسط موتورهای جستجو به وب سایت شما هدایت می شود را بدانید؛ یکی جستجوی طبیعی و واقعی و ترافیک ناشی از آن و دیگری ترافیکی که بابت آن هزینه پرداخت شده است.

به عبارت ساده تر جستجوی طبیعی در موتور جستجو توسط افراد و ترافیک ناشی از آن بسیار موثر و رایگان بوده و جستجو ها و کلیک هایی که بابت آن هزینه پرداخت می شود تا افراد از وب سایت شما بازدید کرده، موجب افزایش ترافیک وب سایت شما شوند. (البته بدون در نظر گرفتن اینکه نتیجه ای برای سایت شما داشته باشد یا خیر)
در نتیجه هنگامی که شما از شیوه ی تبلیغات کلیکی یا pay per click استفاده می کنید، این امکان وجود دارد که هزینه ی زیادی برای تبلیغات کلیکی پرداخت کنید و فروش زیادی هم نداشته باشید. این دلیل خوبی است که حتما از کلمات کلیدی متفاوتی برای بدست آوردن نتیجه ی مناسب از ppc استفاده کنید.

•    استفاده از متد جستجوی طبیعی در موتور جستجو

نتایج جستجوی طبیعی(organic) در موتور جستجو، برای هر بازدیدکننده هزینه ای پرداخت نمی کنید. بنابراین با پیدا کردن کلمات کلیدی با حجم بالای جستجو می توانید، شانس دریافت کلیک بیشتر برای وب سایت خود بدون انجام تبلیغات داشته باشید.

اگرچه حجم بالای جستجوها لزوما به سرعت تبدیل به نتیجه و Conversion rate بالا نخواهد شد. در این بخش هیچ نوع بازگشت سرمایه ای را در نظر نگیرید. بنابراین بهتر است که با کلمات کلیدی شروع کنید که می دانید حجم بالای جستجو و ترافیک سایت را در بر خواهد داشت.

برای هر کلمه کلیدی حتما باید رقبای خود را در نظر بگیرید، باید بدانید که عده ای نیز از وب سایت های آنها استفاده می کنند. هر چه رقابت بیشتر باشد، حجم نتایج جستجوی بیشتری به درخواست ها ارائه خواهد شد و بخش سخت تر آن برای وب سایت شما و یا مقالات شما، ظاهر شدن در رتبه های بالا در نتایج جستجو می باشد.
بنابراین باید به دنبال کلمات کلیدی با بالاترین حجم جستجو و کمترین رقابت باشید. سپس می توانید آن را از طریق ابزار گوگل آنالیز برای بدست آوردن بهترین نوع عملکرد در وب سایت تان بررسی نمایید.

•    استفاده از متد تبلیغات کلیکی PPC
اکنون به مزایای اسفاده از متد Pay per click می پردازیم، احتمالا یکی از شایع ترین و سریعترین روش ها برای دریافت ترافیک وب سایت تان می باشد. اما هنگامی که برای افزایش ترافیک سایت خود از روش تبلیغات کلیکی به جای تکیه بر جستجوهای طبیعی در موتور جستجو استفاده می کنید، نیاز به استفاده از رویکرد های مختلفی برای پیدا کردن بهترین کلمه کلیدی دارید.

باز هم باید تکرار کنیم که برای انجام این کار می توانید از ابزار گوگل Adwords استفاده کنید تا در جریان میانگین هزینه های تبلیغات کلیکی و همچنین میزان حجم جستجوی هر کلمه کلیدی باشید. اما از conversion rate آن و میزان بازگشت سرمایه تان تا زمانی که واقعا آن کلمه کلیدی را استفاده نکرده اید، نمی توانید آگاهی داشته باشید.

در این جا تفاوت اصلی استفاده از جستجوهای طبیعی در موتور جستجو مشخص می شود. حجم بالای جستجو و کلمات کلیدی کوتاه و یا عبارات کلیدی که کمتر خاص و مرتبط هستند که نتیجه آن conversion rate کمتر می باشد. این امر ممکن است در نتایج جستجوی طبیعی نرمال باشد اما در تبلیغات کلیکی و پرداخت هزینه ها اصلا خوب نیست.

چیزی که برای تبلیغات کلیکی نیاز است، کلمات کلیدی طولانی تر می باشد که با وجود جستجوی کمتر از هنگامی که برای هر کلیک مبلغ پرداخت کرده اید،اما نرخ تبدیل یا Conversion rate شما بالا رفته و ترافیک هدفمندی پیدا خواهید کرد.

هنگامی که شروع به استفاده از این کلمات کلیدی طولانی تر می کنید، میزان بازدیدکننده شما کمتر است اما میزان تبدیل این بازدیدکننده ها به خریدار بیشتر خواهد بود. و دلیل آن برای این تبدیل بهتر این است که افرادی که از کلمات کلیدی طولانی تر استفاده می کنند معمولا به دنبال چیزی برای کمک به حل مشکل خاص شان می باشد و اگر وب سایت شما حل این مشکل را برای آنها فراهم نماید، حتما برای خرید اقدام لازم را انجام می دهند.
برای پیدا کردن این کلمات کلیدی طولانی، بهتر است که وقت خود را در انجمن ها و تالارهای گفتگو و یا وب سایت های رسانه اجتماعی برای پیدا کردن و جستجوی سوالات افراد صرف کنید که چاره آن محصولات و یا خدمات شرکت شما باشد.

عباراتی که آنها استفاده می کنند را بررسی نمایید. اینها همان عباراتی هستند که در موتور جستجو تایپ می کنند تا برای حل مشکل خود راه حلی پیدا نمایند. و به همین دلیل هنگامی که به سایت شما مراجعه می کنند، تمایل بیشتری به انجام فعالیت ها و یا خرید پیدا می کنند.

هنگامی که تعدادی کلمه کلیدی طولانی پیدا کردید، لازم است که دوباره با ابزار گوگل آنالیز آن را آزمایش و بررسی نمایید. اما به خاطر داشته باشید برای پرداخت بابت هر کلیک اول عملکردها و میزان هزینه ها را بررسی کرده و از آنها مطمئن شوید.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037