چهار روش برای ایجاد روابط عمومی و افزایش ترافیک سایت در صفحه ی فیس بوک شما

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی کوچک به طور فرایندی و به سرعت فیس بوک را به عنوان بهترین ابزار ایجاد ارتباطات عمومی به رسمیت شناخته اند. اما به منظور حفظ حیات و فعال بودن صفحات فیس بوک نیاز به ترکیب تاکتیک های روابط عمومی برای ایجاد و افزایش ترافیک سایت و ایجاد آگاهی از نام تجاری تان می باشد.

یکی از راه های ساده و خلاقانه برای انجام این کار ترکیب 4 تاکتیک برای دریافت رنکینگ و ایجاد روابط عمومی بیشتر در صفحه فیس بوک تان می باشد: دستور، مسابقه، علل و اتصالات

– قاعده و دستور

ایجاد یک قاعده از یک مسئله و یا موضوع، اصل و مرکز ایجاد یک مرجع در صنعت شما محسوب می شود. مثلا دستورات شرکت Apple برای دستگاه های موزیک قابل حمل در بازار تبدیل به یک قاعده شده است. و یا مثلا گوگل به یک قدرت محض در امر جستجو در اینترنت تبدیل شده است. شرکت Nike تبدیل به پادشاه کفش های ورزشی شده است.

تمامی این شرکت ها محصولات و یا خدمات دیگری نیز به فروش می رسانند، اما دستورات و قواعدی برای اهداف اصلی خود دارند. اجازه دهید، فکر کنیم که شما یک نانوا هستید و کنار شما پر از قفسه هایی پر از کلوچه، پای های مختلف، دونات و انواع نان ها و غیره می باشد. یکی از محصولات خود را انتخاب نمایید. در این مثال اجازه دهید “کیک” را انتخاب کنیم!

شما می توانید اقتدار خود را با پخت کیک های محلی ایجاد نمایید. برخی از پیشنهادات می تواند شامل ارسال مقالات سرگرم کننده بر روی صفحه تان در مورد داستان های مربوط به کیک باشد. می توانید با خبرنگاران محلی برای ارائه کارهایتان به عنوان بهترین کیک های محلی تماس بگیرید تا از شما گزارشی تهیه کرده و متعاقبا گزارشات مربوطه را در صفحه ی خود قرار دهید. طرفداران خود را تشویق کنید تا دستور العمل پخت کیک مورد علاقه خود را برای شما ارسال کنند و یا به کیک مورد علاقه خود در صفحه ی فیس بوک رای بدهید. به تدریج دستورات و قواعد شما در مورد موضوع مورد نظر همه جا گسترش یافته و متعاقبا مشتری بیشتری برای کسب و کار اینترنتی شما جذب می کند.

مشتریانی که برای خرید کیک ممکن است چند تا دونات و یا چند قرص نان هم انتخاب نمایند. جایگزین “کیک” می توانید هر نوع محصولی در زمینه های مختلف قرار دهید. در هر صورت “قواعد و دستورات” سر جای خود هستند.

–  مسابقه

روابط عمومی که مسابقات ایجاد می کند، بهترین راه برای ایجاد و افزایش ترافیک و طرفداران در صفحه ی فیس بوک شما می باشد. تا زمانی که مسابقات وجود دارد، در مورد خدمات و محصولات شما برای افراد آگاهی ایجاد و تقویت خواهد شد.

مستر کارت، خطوط هوایی آمریکا، پیراشکی Dunkin و تمام نهادهای غیر رقابتی به تازگی بانیان رقابت در فیس بوک شده اند. به طور مشابه برای کسب و کارهای اینترنتی کوچک، مسابقات و رقابت های فیس بوک با رقبای غیر محلی نیز بسیار موفق و موثر عمل می کند.

اجازه دهید تا دوباره به نانوایی برگردیم! می توانیم خودمان را در حیطه ی شیرینی پزی نیز وارد کنیم – البته تا زمانی که در این مورد تمرینات و تجربیاتی داشته باشیم. در بقیه موارد و زمینه ها نیز به معنای واقعی کلمه احتمالا به همین صورت می باشد… به طور مثال همکاری نانوایی شما با یک ورزشگاه محلی به مدت دو هفته متقابلا سودمند خواهد بود.

می توانید به طرفداران خود که عضو باشگاه ورزشی هستند 15٪ تخفیف جهت خرید نانهای گندم کامل و محصولات فاقد گلوتن ارائه کنید. در مقابل نیز آن باشگاه ورزشی 15٪ تخفیف برای خدمات و محصولات خود به اشخاصی ارائه می کند که عضو باشگاه سلامتی و جزء طرفداران نانوایی باشند.

در طول این پیشرفت ها، اعضای جدید جامعه فیس بوکی نانوایی و واجد شرایط نیز می توان برنده ی یک ماه نان گندم کامل کرد. همین طور برای جذب بیشتر مشتری، طرفداران جدید در صفحه ی فیس بوک باشگاه ورزشی را می توان به یک ماه عضویت رایگان به نفع خودتان دعوت نمایید. اینگونه مسابقات و رقابت ها به شما اجازه می دهد تا نام تجاری خود را به صورت آنلاین گسترش داده و مخاطبان جدید جذب نمایید.

– مسبب ها (Cause)

هیچ چیز بیشتر از این حسن نیت شما را نشان نمی دهد که از مسبب های محلی حمایت نمایید. به خصوص برای آنهایی که دارای طرفداران فعال در فیس بوک هستند.

هر شرکت و یا کسب و کار اینترنتی بزرگ به پشتیبانی از انواع مسبب ها کمک می کنند. کسب و کارهای اینترنتی محلی کوچک نیز باید با همان طرز فکر کسب و کارهای بزرگ پیش بروند و نه تنها باید از موسسات خیریه پشتیبانی کنند، بلکه باید تعاملات با طرفداران در کمپین های هوشمند را افزایش داده تا آگاهی بیشتری نسبت به شما و علل آن پیدا نمایند.

اجازه دهید مجددا به کسب و کار آن نانوا که در کار مواد غذایی فعالیت دارد بازگردیم. به ناچار نانوا اقدام به ارائه نان شیرینی های روزانه کرده که مخصوص “آشپزخانه سوپ” است. آیا این امر به رشد آگاهی از نام تجاری و کسب و کار آنلاین او به ویژه از طریق رسانه های اجتماعی می نماید؟

اولین سفارش ها در این مورد از طرف همین همکاران شما خواهد بود. رستوران های محلی ترجیح می دهند با یک نانوا که خود فروشنده است و یا هر نوع کسب و کار رقابتی غیر از مواد غذایی تعامل داشته باشند. رستوران محلی و نانوایی می توانند در صفحهء فیس بوک خود مسابقه دستور پخت جدید پای را اجرا نمایند.

“پای قهرمان” که بعد از برنده شدن توسط نانوایی نام گذاری و تهیه می شود، در رستوران به فروش می رسد و به مدت یک ماه ارائه می شود. به ازای فروش هر پای نانوایی و رستوران توافق می کنند تا عواید آن را به “آشپزخانه سوپ” برسد. کمپن ها به مسبب ها کمک می کند تا آگاهی از نام تجاری برای هر یک از طرفین افزایش یابد. به دلیل عاملیت در تهیه پای های محلی و ایجاد هیجان در صفحه ی فیس بوک نانوایی طرفداران جدید پیدا خواهید کرد.

–   ارتباطات

رسانه های اجتماعی با ارتباطات معنی می گیرد. همانطور که طرح ها و ابتکارات فیس بوک می تواند کسب و کار اینترنتی شما را با مشتریان بالقوه مرتبط سازد. با هر طرفدار جدیدی که از طریق برنامه های منحصر به فرد و یا مسابقات و یا تبلیغات بدست می آورید به صورت اتوماتیک با طرفداران جدید “دوستانتان در فیس بوک” ارتباط برقرار خواهید کرد. بنابراین می توانید نام تجاری خود را به بسیاری از مشتریان بالقوه جدید معرفی نمایید.
بسیاری از شرکت ها روال ارسال نظرات و فعالیت های خود را به صورتی شیرین و مطلوب ارائه می کنند. این روال در ارسال لینک ها و تصاویر نیز صدق می کند. علاوه بر این گاهی رفتار افراد در صفحه شان به عنوان فروش مدور و ارسال بی پایان و نامحدود محصولات فوق العاده ویژه نیز می باشد. این روش برای استفاده از فیس بوک در نظر گرفته نشده است. این روش شما را با مشتریان جدید مرتبط نخواهد ساخت.
باید بدانید که رمز موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی فقط و فقط در “ارتباط، ارتباط و باز هم ارتباط” می باشد. امروزه به جای آن می توان کلمه اتصال را جایگزین کرد. اتصال از طریق ایجاد قواعد در موضوعات، اتصال با کسب و کارهای محلی و غیر رقابتی، اتصال از طریق ایجاد مسابقات و تبلیغات و مسبب ها می تواند شما و نام تجاری شما را به مشتریان جدید از طریق روابط اجتماعی با کمپین های رسانه های اجتماعی در فیس بوک مرتبط سازد.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037