از طریق بازاریابی ایمیلی چگونه می توان فروش خود را افزایش داد؟

اما چرا… بازاریابی ایمیل تا این حد برای کسب و کارها سودآور می باشد؟ و اگر تا اینقدر کارآمد است پس چرا بسیاری از افراد ادعا می کنند که این روش بازاریابی اینترنتی به درستی کار نمی کند؟ پاسخ بسیار ساده است، اغلب افراد بازاریابی ایمیل خود را به طرز وحشتناکی انجام می دهند؛ به طرز وحشتناک اشتباه، مرتکب اشتباهات بسیار ساده و در عین حال به راحتی قابل تصحیح می شوند.

حقیقت این است که بازاریابی ایمیل به درستی کار می کند… اما باید مراقب باشید که آن را به روش درستی انجام دهید تا شما را به بهترین نتایج ممکنه برساند.

در اینجا به 5 نکته و روش ساده برای افزایش نرخ فروش یا conversion rate و افزایش سود بیشتر از بازاریابی ایمیل ارائه شده است:

1-ایمیل بیشتر
مطمئنا در گذشته توصیه هایی در این مورد بازاریابی شنیده بودید، اما حقیقت این است که هر چه ارسال ایمیل و بازاریابی از این طریق بیشتر باشد، مطمئنا فروش شما نیز بیشتر خواهد شد. به مراتب فروش شما بیشتر خواهد شد زیرا هم فرصت های بیشتری به خریداران می دهید و هم مشوق خرید آنها خواهید بود. در ضمن ارتباط بهتری را با افراد گسترش خواهید داد…

در نهایت فروش در کسب و کار شما به طرز فوق العاده ای افزایش و بهبود خواهد یافت.

اما این افزایش چقدر خواهد بود؟ ممکن است کسب و کار شما متفاوت باشد اما معمولاً conversion rate بین 10٪ تا 16٪ از طریق ایمیل و 1٪ به صورت فروش مستقیم از صفحه فروش افزایش خواهد یافت. بله درست خوانده اید این افزایش بسیار زیاد است.

2- حرفه ای نباشید!
در این نوع بازاریابی اینترنتی ارسال ایمیل های محافظه کارانه و رسمی را فراموش کنید – این روش اصلا کار نمی کند. افراد معمولا تمایل دارند تا با شما ارتباط برقرار کنند، نه این که در دادگاه در مقابل قاضی قرار گیرد! بنابراین شیوه ی نگارش در این ایمیل ها از یک شخص به یک انسان دیگر است، باید از واژه های “شما” و “من” استفاده شود. حتی اگر از یک شرکت بزرگ برای افراد ایمیل ارسال می کنید.

3- طرح های تزئینی

به دلایلی که البته در اینجا جای کافی برای بازگو کردن آن وجود ندارد، باید بدانید که داشتن خبرنامه هایی با “طرح های حرفه ای” شما را تشویق به بازاریابی ایمیل توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیل و طراحی سایت می نماید.
نگاه دیگری نیز باید داشته باشید. اگر خبر و ایمیل شما شامل تصاویر نیز باشد، نمایش آن اکثرا با سختی مواجه خواهد شد. حتی قالب بندی HTML نیز بدین صورت است که باید از HTML های بسیار ساده مانند متون ساده استفاده کنید.

4- در هر ایمیل یک Call to action خاص داشته باشید
این امر را برای خود تبدیل به قانون کنید که در هر ایمیلی که ارسال می کنید باید دارای action خاص بوده (همان عملی که تمایل دارید خوانندگان آن را انجام دهند) تا افراد از صفحه وب سایت بازدید کرده و یا چیزی خریداری کرده و یا اقدامی انجام دهند. اما مطمئن شوید که چنین چیزی در هر ایمیل دارید، زیرا ناخودآگاه به بازدیدکنندگان آموزش اقدام انجام هر عملی به آنها توسط شما داده خواهد شد!

5- در مورد هر چیزی بنویسید!
بسیاری از کسب و کار ها ایمیل های خود را به صورت بسیار خسته کننده می نویسند. ایمیل های خسته کننده ای که فقط در مورد کسب و کار آنلاین خود در آن می نویسید. توصیه می شود که اصلا این کار را انجام ندهید. در ایمیل های خود می توانید تا حدی از جزئیات فردی در مورد زندگی و بیوگرافی خود و یا هر چیزی که در مورد شما می تواند جالب باشد را بنویسید.
به خاطر داشته باشید که باید سعی کنید که با افراد ارتباط برقرار نمایید و از طریق به اشتراک گذاری مطالب در مورد خودتان می توانید این کار را انجام دهید.
ما در مورد تمام شیوه هایی که در بازاریابی ایمیل لازم به ذکر است صحبت کردیم. یکی از مثال هایی که در مورد بازاریابی ایمیل است، برای ایجاد تنوع و جلوگیری از خسته کننده شدن ایمیل، شخصی در ایمیل های خود در مورد عمل جراحی که بر روی انگشت پای خود انجام داده بود نیز صحبت کرده و افزایش conversion rate او بیش از 10٪ بوده است!

حقیقت این است که اگر از روش صحیح استفاده کنید، بازاریابی ایمیل بسیار سریع، کارآمد، موثر و بسیار ارزان می باشد.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037