رتبه در صفحه اول موتورهای جستجوگر- علت نیاز راهبرد جستجوی محلی چیست؟

میزان بالای کلیک و گزارش آمار بالای استفاده از نقشه ها نشان می دهد که کاربران چگونه جذب صفحه نتایج موتور جستجو شده و توجه کاربران را به خوبی به نقشه های موجود در لیست جستجو در بالای صفحه نتایج به خود مشغول کرده است.

این تحقیق همچنین نشان دهنده این است که کابران با نقشه های لیست شده در صفحه نتایج ارتباط برقرار کرده و نتایج جستجو های طبیعی به دفعات بیشتر ازتبلیغات کلیکی و گوگلی مورد توجه قرار گرفته است. این تغییر، گوگل را واداشته که اولویت بندی در جستجو های محلی در بالای صفحه نتایج جستجو انجام دهد و در حال حاضر اکثر موتورهای جستجو این روال را دنبال می کنند.

قبل از ظهور “جستجوی محلی” به منظور رسیدن به نتایج جستجوی مکان های خاص، کاربران واژه ها را همراه با پیراینده های جغرافیایی مانند لوئیزویل، کنتاکی 40299 جستجو می کردند. اما امروزه الگوریتم های جستجو به IP آدرس های کاربران دسترسی پیدا کرده و بدون درخواست کاربران، نتایج هدفمند جغرافیایی (محلی) را برای آنها به نمایش می گذارد.

نتیجه جستجوی واژه “دندانپزشک” از یک کامپیوتر واقع در لوئیزویل ایالت کنتاکی در آمریکا توسط یک کاربر این خواهد بود که مطب های دندانپزشکی واقع در منطقه لوئیزویل را در بالاترین سطح نتایج جستجو در صفحه اول نتایج موتور جستجو همراه با صفحات اطلاعات کلی آن وب سایت ها ارائه خواهد شد.

گوگل به منظور به حداکثر رساندن تجربه کاربران، تعداد جستجوهای محلی برای به نمایش درآمدن در صفحه نتایج جستجو را آزمایش کرده است. در اصل فقط سه نتیجه از نتایج موجود در لیست جستجو که با پرچم یا Flag در کنار نقشه محلی آن مشخص شده می باشد. گوگل سعی در افزایش فهرست نتایج محلی همراه با نقشه تا تعداد 10 عدد را نموده است. اما متوجه شدند که جستجوگران دوست ندارند در صفحه نتایج موتور جستجو بیش از حد به پایین صفحه حرکت کنند.

تحقیقات نشان داده است که کاربران و جستجو گران محلی خواستار منتخبی از لیست نقشه های محلی می باشند که البته دارای ارزش بالایی مانند جستجوهای طبیعی (organic) باشند. این امر منجر به یک فرمت 7 تایی شد که در بالای صفحه نتایج جستجو ارائه می شود

اخیرا جستجوی محلی گوگل با نام “مکانیاب” یا “Place Search” به نمایش در آمده است. این فرمت لیست جستجوهای طبیعی با لیست نقشه های محلی ترکیب شده و در سمت راست پانل قرار گرفته است. همچنین گزینه ای برای دیدن فقط لیست نتایج جستجوی محلی وجود دارد که از طریق کلیک بر روی لینک “places” در سمت چپ پانل امکان پذیر می باشد.
جدیدترین امکانات، شخصی سازی جستجوی محلی است که به کاربران اجازه می دهد تا محل مورد نظر و یا محل سکونت خود را انتخاب کنند تا لیست جستجوی محلی را همانطور که می خواهند ببینند و نه بر طبق محل استقرار فعلی شان. این تغییرات در نتایج جستجوی محلی گاهی تاکیید بیشتری بر روی نشان دادن موارد بیشتری مانند لیست عکس ها، متا توضیحات، و بررسی نقل قول ها به انتخاب شما خواهد داشت.

Bing و یاهو در امر بازاریابی جستجو های محلی از گوگل پیروی می کنند. با این حال تمام جستجو های محلی مانند هم عمل نمی کنند و دارای الگوریتم های مختلفی برای تعیین رتبه کسب و کار اینترنتی هستند. بدیهی است که در صورتی که در صفحه اول لیست نتایج جستجوهای محلی قرار بگیرد، افزایش ترافیک سایت بیشتری خواهید داشت.

برای بدست آوردن رنکینگ بالا باید لیست کسب و کار خود را ایجاد کرده و در آن از Geotags (تگ جغرافیایی)، بررسی ها، استنادها و کلمات کلیدی و محصولات و خدمات و اطلاعات دیگر استفاده نمایید.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037