گوگل 1+ مناسب برای رتبه یک صفحه در موتورهای جستجوگر و افزایش ترافیک سایت

– آیا فکر می کنید دکمه گوگل 1+ تاثیر عمده ای در افزایش ترافیک وب سایت شما دارد؟ شرکت صفرویک قصد دارد در این مورد صحبت کند.

قبلا دکمه گوگل1+ اساسا فقط یک روش اعلام به گوگل بود که محتوای مربوطه به اندازه کافی مناسب است تا در نتیجه مناسب موتور جستجو در نظر گرفته شود.
احتمالا هنوز هم در خدمت همین تابع می باشد. 1+ به راحتی در Tab های پروفایل های کاربران به نمایش گذاشته شده است. حتما می دانید که دوستان شما کجا آن را می بینند.

در حال حاضر می توانید مطالب مورد نظرتان را با Circle های خود به راحتی به اشتراک بگذارید – درست مانند دیگر رسانه های اجتماعی.

برای ناشران این امر در گوگل+ می تواند به طرز فوق العاده ای به افزایش ترافیک وب سایت کمک نماید. این بدان معنی است که دیده شدن مطالب بیشتر و دلایلی وجود دارد که افراد در گوگل+ مطالب شما را به اشتراک می گذارند.

شخصی از مسئولان گوگل می گوید: “کلیک بر روی دکمه 1+ راه بسیار مناسبی برای برجسته سازی محتوای مورد نظر برای دیگران هنگام جستجوی آنها در گوگل می باشد” اما گاهی اوقات شما می خواهید که یک ارتباط کلامی دورادور، حداقل برای گروه خاصی از دوستان ایجاد نمایید – پس از امروز شروع کنید. ” ما در حال آماده سازی راه برای کاربران گوگل+ هستیم تا صفحات وب سایت خود را توسط Circleها به صورت مستقیم از دکمه گوگل1+ به اشتراک بگذارید.

کافی است مانند گذشته یک صفحه مورد نظرتان را 1+ کنید و به دنبال گزینه جدید “اشتراک گذاری در گوگل+” باشید” از آنجا می توانید کامنت ارسال کرده، Circle مورد نظر را انتخاب کرده و اشتراک گذاری نمایید.
“هنگامی که از طریق دکمه 1+ مطالبی را به اشتراک می گذارید، باید توجه داشته باشید که ما به صورت خودکار یک لینک، تصاویر و توضیحات لازمه را در sharebox قرار می دهیم.

این مسئول گوگل اضافه می کند، ما نام آن را Snippets+ گذاشته ایم که راه بسیار مناسبی برای شروع مکالمه با افرادی است که برای شما اهمیت دارند”

ناشران می توانند Snippets + را به دلخواه خود تغییر داده و شخصی سازی نمایند. شما می توانید با نشانه گذاری برای تناسب نوع محتوایی که فراهم آورده اید آن را تغییر دهید.

مدیر گروه تولید گوگل، دانیل Dulitz می گوید: “شما ممکن است در حال حاضر با استفاده از این نشانه گذاری ها برای ساخت حاشیه نویسی های غنی برای صفحات خود در جستجوی گوگل استفاده نمایید.

اگر اینطور نیست، باید بدانید که نشانه گذاری صفحات شما کار بسیار ساده ای است. فقط کافی است از سایت Schema.org خاصیت صحیحی به داده های موجود در صفحات تان اضافه نمایید. می توانید با به روزرسانی کد دکمه 1+ از طریق ابزارهای پیکربندی، حاشیه نویسی های صفحات خود را اضافه کنید”

به گزارش Bright Edge در ماه گذشته نشان داده است که انطباق و تصویب دکمه 1+ توسط افراد در حال افزایش است. راه اندازی گوگل+ به خودی خود و به تنهایی در خدمت افزایش این تصویب ها و انطباقات است و این قابلیت های جدید نیز موجب افزایش بیشتر پذیرش 1+ می باشد.

– پس چرا نباید از آن در محتوای صفحات خود استفاده کنید؟

این امر می تواند بر روی بهبود رتبه بندی (رنکینگ) وب سایت شما در موتور جستجو نفوذ داشته و ترافیک اجتماعی سایت شما را نیز بالا خواهد برد.
می گوید که در ماه جولای، روزانه 2 بیلیونبار دکمه 1+ را بازدید و کلیک کرده اند. و در حال حاضر بیش از 4 بیلیون بازدید روزانه داشته و این آمار در حال افزایش می باشد.

شما باید مد نظر داشته باشید که گوگل+ خود هنوز در مراحل ابتدایی به سر می برد. گوگل در حال ادامه ادغام هر چه بیشتر آن به طیف عظیمی از محصولات خود می باشد. به عنوان مثال می توانید به Gmail خود نگاهی بیاندازید (مشاهده مطالب ارسالی در گوگل+ در صفحهء Gmail)

دکمه1+ در هر مطلب ارسالی در گوگل+ وجود دارد و افراد بیشتر برای کلیک کردن بر روی آن، از آن استفاده می کنند که احتمالا بیشتر از 1+ های موجود در محتوای وب ها بر روی آن کلیک می شود. در حال حاضر مطالب ارسالی در گوگل+ در نتایج جستجوی اجتماعی گوگل به نمایش در می آید.

گوگل حتی دکمه 1+ را در بازار اندروید با آخرین به روز رسانی قرار داده است. که حتما مقدار فوق العاده ای برای بیشتر دیده شدن Visibility برنامه های آندروید مفید بوده است. در اواخر ماه ژوئن، گوگل اطلاعات مربوط به دکمه 1+ را در ابزار گوگل آنالیز و ابزار وب مستر منتشر نموده است.

در WMT گزارشی وجود دارد که نشان می دهد چگونه 1+ بر روی افزایش ترافیک طبیعی وب سایت تان خواهد داشت. مهندس نرم افزار در گوگل Dan Rodney می گوید: با استفاده از توصیه های شخصی و کمک به غنی سازی مطالب، تغییراتی در CTR به وجود خواهد آمد.

این کار را با مقایسه کلیک و برداشت ها در نتایج جستجو با 1+ و بدون 1+ انجام دهید.

“ما فقط می خواهیم آمار تغییرات در Clickthrough rate آن هم هنگامی که به اندازه کافی این مقایسه معنی دار را انجام می دهید، حتما خوب توجه نمایید”

گزارش های فعالیت ها نشان می دهد که چند بار صفحه وب سایت شما و همچنین در صفحات دیگر در نتایج موتور جستجو توسط دکمه های تعبیه شده در وب سایت تان 1+ شده است.

گزارش بازدیدکنندگان نیز نشان می دهد که چه افرادی از کدام منطقه جغرافیایی و جمعیتی از دکمه1+ شما در محتوای سایت تان استفاده کرده است. گوگل این اطلاعات را هنگامی که تعداد “مهم” و معینی از کاربران از 1+ استفاده کرده باشند در اختیار شما قرار می دهد.
اما تا به حال در مورد این تعداد و اینکه چه عددی برای “مهم” بودن آن در نظر گرفته شده، صحبتی نکرده است.
کاربران می توانند در کنار صفحه هر یک از این گزارشات مربوط به 1+ را به صورت Metric Menu پیدا کنند. همانطور که قبلا گزارش شده بود بعضی از صاحبان وب سایت، ترافیک قابل توجهی از گوگل+ دریافت کرده اند. این ویژگی های به اشتراک گذاری جدید در 1+ نیز می تواند ترافیک خیلی بیشتری برای شما خواهد داشت که تاثیر مستقیمی از روی رنکینگ در موتور جستجو از محتوای سایت تان می گیرد.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037