مدیریت موتورهای جستجو در وب سایت

هنگامی که تصمیم می گیرید که چه کسانی مخاطب وب سایت شما باشند، باید محصولات و خدمات خود را نیز در مقابل چشمان آنها قرار داده تا بتوانند بر روی آنها کلیک کنند.
متن زیر توصیه هایی برای شروع بهینه سازی وب سایت شما و آنچه که بایدبرای آن انجام دهید می باشد.

1- ثبت وب سایت
اولین کاری که باید انجام دهید این است که وب سایت تان را در تمامی موتورهای جستجو ثبت نمایید. عضویت webmaster در گوگل، یاهو و Bing برای وب سایت خود ایجاد نمایید.
نقشه وب سایت تان را نیز برای تمامی موتورهای جستجو ارسال و ثبت نمایید. این کار را خیلی زود انجام دهید زیرا فهرست شدن (Index) در موتورهای جستجو نیاز به گذشت زمان داشته و نباید منتظر شوید که کار طراحی وب سایت شما کاملاً به پایان برسد.

2- کلمات کلیدی
سخت ترین قسمت سئو، تصمیم گیری و انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای استفاده در وب سایت می باشد. با وجود رقبای زیاد در اینترنت، انتخاب بهترین کلمه کلیدی با بالاترین درصد میزان موفقیت در وب سایت بسیار سخت می باشد. سعی کنید به چگونگی شروع جستجوی محصولات تان در موتور جستجو فکر کنید. تمایل دارید که در موتور جستجوی گوگل با چه واژه های کلیدی جستجو شوید؟

3- متا تگ
مطمئن شوید که متا تگ عنوان وب سایت شما با کلمات کلیدی و محتوای مطالب وب سایت تان مرتبط می باشد. هنگامی که افراد اقدام به جستجو می کنند، اولین چیزی که گوگل مشاهده می کند، همین متا تگ عنوان می باشد. پس دقت بیشتری بر روی آن داشته باشید.

H1 -4
تگ H1 مانند سرفصل ها و تیترها در روزنامه ها می باشد. این تگ ها ربات های جستجو را جذب می کنند و به آنها می گوید: ” به ما نگاه و توجه کنید” استفاده از یک کلمه کلیدی مرتبط در تگ H1 کمک زیادی به سئوی سایت شما خواهد کرد. تگ های H2، H3 و H4 نیز وجود دارد که می توانید از آنها هم استفاده نمایید.

5- مطالب و محتوا
باید اطمینان حاصل فرمایید که محتوای وب سایت شما اصل، منحصر به فرد، مرتبط و حاوی کلمات کلیدی مناسب می باشد. سعی کنید به طور منظم محتوای صفحه اصلی وب سایت تان را تغییر دهید. اگر نمی توانید هر روز در مورد محتوای جدید فکر کنید و یا واقعا تغییر مطالب در مورد وب سایت شما صدق نمی کند، می توانید از (New feed) یا اخبار که به صورت روزانه تغییر و به روزرسانی می شود در وب سایت تان استفاده نمایید.

6- ارتباطات و تعاملات اجتماعی
فیس بوک، تویتر و بقیه شبکه های اجتماعی به بخشی از سئو در وب سایت تبدیل شده اند. با وجود داشتن کاربران بسیار زیاد در سراسر دنیا، بهترین روش برای قرار گرفتن در معرض دید افراد و رفع نیازهای وب سایت شما می باشد.
بار دیگر باید بگوییم که می توانید برای ساخت صفحات وب سایت تان وقت بیشتری گذاشته و تلاش بیشتری نمایید. یک صفحه فیس بوک خوب می تواند ترافیک سایت بسیار حجیمی برای شما ایجاد نماید. اما نمونه ‌یک صفحه فیس بوک بد هیچ ترافیکی برایتان ایجاد نخواهد کرد، حتی ممکن است تعدادی را نیز از دست بدهید!

7- تداوم و ایستادگی در سئو
اگر در ابتدای امر موفق نشدید، باید بدانید که سئو یک شبه انجام نمی شود. شما نمی توانید امروز وب سایت تان را در موتور جستجوی گوگل ثبت کنید و انتظار داشته باشید که فردا وب سایت تان را در بالای لیست رنکینگ ببینید!
برای رسیدن به رتبه یک رنکینگ گوگل باید زمان صرف کرده و تلاش نمایید. کار سئو ممکن است چند ماه طول بکشد؛ اگر هنوز چند هفته ای است که اقدام به بهینه سازی سایت تن کرده اید، دست از تلاش بر ندارید و احساس شکست نکنید.

در نهایت باید بدانید که مهم ترین و اصلی ترین موضوع در سئو، محتوای وب سایت شماست. در یکی از تالارهای گفتگو در زمینه سئو جمله ای ارسال شده بود که می گفت: “در بنگاه های املاک و مستغلات همیشه می گویند مهمترین چیز مکان، مکان و مکان ملک می باشد. معادل آن که در زمینه سئو (بهینه سازی وب سایت) می توان گفت، محتوا، محتوا و محتوا می باشد”

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037