ارزش ترافیک وب سایت، برای بقای وب سایت در اینترنت

داشتن یک وب سایت بدون ترافیک دقیقاً مانند ایجاد یک بیلبورد گران قیمت می باشد و به جای قرار دادن آن در کنار یک جاده پر رفت و آمد و پر جنب و جوش، آن را در زیر زمین خانه خود که هیچ فردی قادر به دیدن آن نیست قرار می دهد.

بسیاری از صاحبان وب سایت در تشخیص نیاز وب سایت به بازدیدکننده و برای اجرای آن، شروع به هدر دادن زمان و بودجه خود برای بدست آوردن “بازدید” از صفحات وب سایت شان می کنند. اما از این موضوع آگاه نیستند که همه “بازدیدکنندگان” به صورت برابر ساخته و ایجاد نمی شوند.

در طول زمان پیگیری برای بدست آوردن بازدیدکننده برای وب سایت، تقریبا تمام صاحبان کسب و کارهای اینترنتی تفاوت بزرگ میان هدایت ترافیک (استاندارد) به صفحات وب سایت و هدایت (هدفمند) ترافیک وب سایت را از هم تشخیص نمی دهند. فقط گرفتن کلیک و بازدید کننده از هر نوع ترافیکی مانند روش تبلیغاتی در تلویزیون می باشد. تبلیغات تلویزیونی بر روی صفحه نمایش تلویزیون افراد قبل از اینکه آنها واقعا آن محصول و یا خدمات را بخواهند و یا نخواهند، پخش می شود. در حالی که آنها در حال فروش محصولات خود هستند، آنها با تبلیغات هدفمند اقدام به بستن معاملات بیشتری می نمایند.

از آنجایی که بازاریابی به صورت طبیعی نمی تواند به برخی از مناطق هدفمند دسترسی داشته باشد، هر شخصی که در حال مشاهده و بازدید است، انتظار می رود که مخاطب مورد هدف باشد.

تبلیغات بنری و “لیست ایمیل های خاص” و دیگر متدهای مشابه ایجاد ترافیک وب سایت، در گروه ترافیک “عمومی” دسته بندی می شود. اگر چه همه انواع تبلیغات به طور کلی سود آور هستند و می توانید معاملات خوبی با تبلیغاتی که از طریق بنر و یا ارسال ایمیل ها انجام می دهید داشته باشید؛ اما در صورتی که ترافیک وب سایت شما هدفمند باشد، می توانید محصولات بیشتری به فروش برسانید.

بازدید کنندگان هدفمند یک وب سایت در واقع کسانی هستند که آنچه شما می گویید و برای فروش آنلاین ارائه می کنید واقعا برای آنها جدی و مهم باشد.این افراد یا علایق و تمایلات خود را به اشتراک می گذارند و یا نیاز فوری داشته و یا در حال تلاش برای حل مسائل و مشکلات خود از طریق وب سایت شما هستند.

بازدیدکنندگان متمرکز بهترین مخاطبان وب سایت می باشند. زیرا این افراد وب سایت شما را مورد هدف قرار می دهند و شانس بالاتری برای خرید واقع بینانه در وب سایت دارند. بازدیدکنندگان هدفمند از طرف لینک های پیشنهادی طرفداران از وب سایت های مختلف دیگر هدایت می شوند. از طریق تایپ کردن کلمات کلیدی و عبارات کلیدی مرتبط در موتورهای جستجوی مختلف و یا حتی با نگاه کردن به محتوای مقالاتی که در وب سایت شما با موضوعات خاص ایجاد می شود و کلیک بر روی آنها برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شما هدایت می شوند.

اگر در حال حاضر نمی دانید که چگونه موثرترین منابع هدفمند را در وب سایت تان شناسایی نمایید، باید تعداد زیادی از منابع مختلف را آزمایش نمایید تا نمونه مناسبی که باعث ایجاد بازدید کننده هدفمند(بادستی پر از دلار!) در وب سایت تان می شود را تشخیص دهید.

سریعترین روش برای تعیین این موضوع که کدام مفاهیم بهترین ترافیک هدفمند را برای وب سایت تان به ارمغان می آورد، استفاده از Ad Tracker”” یا “ردیابی تبلیغات” می باشد. Ad Tracker یک برنامه ساده ردیابی است که بر روی سرور وب سایت شما قرار می گیرد و بر روی تعداد بازدیدکنندگان سایت شما که از منابع خاص هدایت می شود، نظارت می کند. علاوه بر این به تعداد خریدهایی که از طریق این بازدیدها ایجاد می شود نیز نظارت می کند.

اگرچه برنامه ساده و آسانی به نظر می رسد اما اکثر کسب و کارهای اینترنتی از این روش استفاده نمی کنند! اکثر کسب و کارهای اینترنتی نمی توانند اجازه دهند که شما از درصد تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت تان به خریدار آگاهی داشته باشید. به همین دلیل آنها دقیقاً نمی دانند که چه مقدار می توانند برای افزایش ترافیک وب سایت خود سرمایه گذاری کنند.

این که آیا شما برای ایجاد و افزایش ترافیک وب سایت خود هزینه ای پرداخت کرده اید و یا با عرق پیشانی (ایجاد مقالات) ترافیک وب سایت تشکیل داده اید مهم نیست؛ شما نیاز به این دارید که بهترین و پر سود ترین منابع بازدیدکنندگان هدفمند که به طور مستقیم در وب سایت تان تبدیل به مشتری، عضو و مخاطب می شوند را تشخیص دهید.

ناتوانی در تشخیص این مورد و همچنین عدم پیگیری این موضوع که خریداران شما از کجا سرچشمه گرفته اند و نیز تعیین این که مخاطبین چقدر برای شما هزینه می کنند، در دراز مدت می تواند برای کسب و کار اینترنتی شما فاجعه آفرین باشد!

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037