استراتژی مهم در طراحی وب سایت، بهینه سازی در موتورهای جستجو می باشد

تولید محتوای با کیفیت که مردم دوست دارند در سایت ها ببینند یکی از مسائل اصلی در بحث بهینه سازی سایت می باشد. همچنین ارائه یک رابط کاربری دوستانه، جذاب و کاربردی نه تنها احساس خوبی را به کاربر القا می کند بلکه رنکینگ سایت را در موتورهای جستجو بالا می برد.

Google Panda update امکان جدیدی را به الگوریتم های گوگل اضافه کرده است که به طور هوشمند، در مورد محتوای موجود در سایت شما قضاوت کرده و آن را می سنجد.

گوگل برای این که هر کاربر بتواند با اولین جستجو، نتیجه مورد نظر خود را پیدا کند، الگوریتم های خود را تصحیح کرده است. این نشان دهنده ثابت قدم بودن گوگل در تلاش های خود برای بهبود و اصلاح فرآیند جستجو می باشد. به دلیل این که محتوای مورد علاقه مردم تبلیغات نیست، Panda updates  هم بر آن تأکید می کند که اطلاعات و محتوای مفید سایت شما را برگزیند. سایت هایی که می خواهند، در رنکینگ بالای گوگل قرار بگیرند، باید صفحاتی با محتوای عمیق که به خوبی نوشته شده، داشته باشند.

همچنین محتوا باید منحصر به فرد باشد؛ زیرا هر باری که محتوای شما مجدداً استفاده می شود ارزش آن در گوگل کمتر می شود و رنکینگ سایت پایین تر می آید. استفاده از کلمات مرتبط در میان متن، متون صفحات سایت را آسان تر مشخص می کند، و رنکینگ بالا را راحت تر عملی می کند.

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در طراحی سایت نیز موجب آسیب زدن به رنکینگ سایت می شود؛ پس باید آن ها را به صورت طبیعی در مکان درست به کار ببرید.
با بروز رسانی محتوای یک سایت، موتور های جستجو در می یابند که اطلاعاتی جدید به سایت اضافه شده است؛ در این صورت باعث افزایش رنکینگ می شود.

معماری سایت
آسان ساختن مسیریابی یک سایت برای کاربران، شانس بالا بردن رنکینگ را در موتورهای جستجو افزایش می دهد. تمامی صفحات باید با مسیریابی درست، به صفحه اصلی متصل شود. البته صفحات کم اهمیت تر هم باید به راحتی در منوها قابل دسترسی باشد. در طراحی سایت، عنوان صفحات باید منحصر به فرد، کوتاه و با قابلیت مطالعه آسان باشد. برخی از کسب و کارها در تمامی صفحات سایت، اسم کامل برند خود را قرار می دهند که این امری غیر ضروری و ناعاقلانه است. همانند محتوای شما، عنوان ها و شرح ها باید منحصر به سایت شما باشد.

استفاده کردن مجدد از عنوان ها و شرح ها در صفحات منحصر به فرد، کارت قرمزی برای کرولرهای موتورهای جستجو می باشد و کاهش رنکینگ سایت را به دنبال خواهد داشت.
لینک های داخل سایت نیز، چه در منوها و چه در خود محتوا باید بهینه سازی شده باشد.

در گذشته، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو تفاوت بسیار زیادی با ایجاد یک تجربه خوب کاربری داشت. در اصل استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی برای افزایش رنکینگ، در بهینه سازی سایت ها بسیار مورد استفاده قرار می گرفت. اما این تکنیک ها و روش های قدیمی در بهینه سازی سایت ها از رده خارج شده اند و استفاده نمی شوند. در عوض، وب سایت هایی باید طراحی گردند تا به کاربران، تجربه ای مثبت و مفید با محتوای منحصر به فرد ارائه دهند.

به همان نسبت که موتورهای جستجو، الگوریتم های خود را اصلاح می کنند، شما هم سعی کنید که در چارچوبی که موتورهای جستجو تعیین کرده اند وب سایت خود را طوری طراحی کنید که با متدهای بهینه سازی هماهنگ باشد. در این صورت افزایش رنکینگ سایت در موتورهای جستجو مشاهده خواهد شد.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037