جهت باز شدن منوی اصلی و جستجو اینجا کلیک کنید.
  • 01152215959
  • 09123902037


قبل از آن که وب سایت خود را طراحی و بازاریابی اینترنتی را آغاز کنید، بررسی کنید که آیا بازاری برای علایق و زمینه کاری شما وجود دارد یا خیر.  در این صورت می توانید استراتژی های بازاریابی اینترنتی خود را گسترش داده و آن ها را به بهترین شکل ممکن به کار بگیرید.

در زیر به معرفی تعدادی از بهترین ابزارهای آنالیز کلمات کلیدی می پردازیم:

Wordtracker
با این ابزار آنالیز کلمات کلیدی، می توانید به راحتی کلمه کلیدی مورد نظر خود را در قسمت مشخص شده وارد نمایید تا به شما بیش از 100 کلمه کلیدی مرتبط را ارائه دهد. همچنین این ابزار میانگین جستجوی روزانه آنها را نیز به شما نشان می دهد.
 

برای دست یابی به آن می توانید از آدرس زیر استفاده کنید:

http://freekeywords.wordtracker.com


Google Adwords
این ابزار، یکی از بهترین ها در آنالیز کلمات کلیدی است، زیرا به شما کمک می کند تا با وارد کردن کلمات کلیدی خود، آن را تحلیل و بررسی نموده و یا استفاده آن را در URL یک وب سایت بررسی کنید. (این مورد به شما کمک می کند که وب سایت رقبای خود را نیز تحلیل کنید.)
 

برای دست یابی به آن می توانید از آدرس زیر استفاده کنید:

http://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
 
SEO Book
SEO Bookتوسط Wordtracker ایجاد شده و منابع پاسخ دهی و ارائه اطلاعات آن، از پایگاه داده های گوگل و یاهو استفاده می کند و به شما این امکان را می دهد تا کلمات مناسبی را برای گسترش بازاریابی اینترنتی خود انتخاب کنید.
 

برای دست یابی به آن می توانید از آدرس زیر استفاده کنید:


http://tools.seobook.com/keyword-tools/seobook

Good Keywords
Good Keyword یک نرم افزار رایگان مبتنی بر ویندوز بوده که به شما کمک می کند تا برای صفحات وب سایت خود بهترین و مناسب ترین کلمات کلیدی را بیابید؛ این نرم افزار رایگان می باشد و به ثبت نام و . . . نیازی ندارد.
 

برای دست یابی به آن می توانید از آدرس زیر استفاده کنید:

http://www.goodkeywords.com

ابزارهای ذکر شده، 4 مورد از بهترین ابزارهای رایگان برای یافتن بهترین کلمه کلیدی است. البته، ابزارهایی هم وجود دارند که با پرداخت هزینه، جزئیات بیشتر و بهتری را در اختیار شما قرار می دهند. اما اگر بودجه کافی برای این کار ندارید، این ابزارها بهترین و مناسب ترین انتخاب ها هستند.

نقطه حساس راه اندازی یک وب سایت برای بازاریابی اینترنتی موفق، داشتن هدف های کوتاه مدت و بلند مدت و همچنین مشخص کردن استراتژی های بازاریابی اینترنتی است که یکی از این راه ها انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت ها می باشد.

اگر از ابتدا، وب سایت خود را با اصول بهینه سازی سایت که یکی از آن ها انتخاب و جایگذاری کلمات کلیدی مناسب است، طراحی کنید وقت کمتری برای بهینه سازی و رفع مشکلات، بعد از طراحی سایت نیاز دارید و از این طریق می توانید وقت مفید خود را برای گسترش استراتژی های بازاریابی اینترنتی صرف کنید. از این طریق می توانید در زمان و هزینه های مصرفی برای بهبود وب سایت، بازاریابی اینترنتی و همچنین تبلیغات سایت خود، صرفه جویی کنید.

امیدواریم که این مقاله و ابزارها به شما کمک مفیدی در راه گسترش استراتژی های بازاریابی اینترنتی داشته باشد.

آیا شما به وب سایت نیاز دارید ؟

سوال بی جوابی برایتان باقی مانده؟

شما می توانید به صورت رایگان با متخصصین ما ارتباط برقرار کنید


  09123902037      01152215959

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11