در طراحی وب سایت چه عواملی مناسب است ؟

این مقاله که در مورد مؤلفه های طراحی وب سایت مناسب می باشد، شرح خواهیم داشت.

1) طراحی بصری مناسب
طراحی بصری سایت یکی از مشخصه های یک وب سایت خوب است. لوگو، فونت ها، فضای خالی، تم و لایه ها و رنگ ها همگی جزو طراحی بصری سایت به حساب می آیند. استفاده از تم هایی که با عنوان وب سایت شما مرتبط باشد، به محتوای سایت شما کمک می کند که بهتر به نظر بیاید. در طراحی سایت مهم است که از فضا های سفید استفاده کنید و رنگ های مناسبی را به کار ببرید.

2) محتوا
در مباحث طراحی وب سایت، محتوا همیشه یکی از پایه های اساسی و مهم است. یکی از کلیدی ترین معیارهای یک وب سایت خوب، تأمین محتوای مناسب و مرتبط است. در واقع محتوای شما باید همان چیزی باشد که خوانندگان و بازدیدکنندگان سایت شما آن را می خواهند. پس:

محتوا باید پاسخ به این سوال کاربران باشد:

“چه چیزی داخل این محتوا هست که به درد من بخورد؟”

3) مسیریابی
مسیریابی یک سایت در واقع همان GPS سایت است. نوار مسیریابی که معمولاً در خط افقی بالای وب سایت و کمتر در خط عمودی حاشیه قرار می گیرد، به کاربران شما کمک می کند تا به راحتی اطلاعاتی که مایلند را پیدا کنند، به صفحه ای که می خواهند بروند و یا یک کار خاصی را انجام دهند.

در طراحی سایت این مسیریابی باید ساده و منظم باشد. به عنوان مثال می توانید موضوع های مرتبط با یک عنوان خاص را به صورت زیر مجموعه آن عنوان قرار دهید، تا منظم تر شود.

4) فراخوانی برای اقدام
از دیگر مباحث بسیار مهم در طراحی سایت، فراخوانی برای اقدام است. فراخوانی برای اقدام مجموعه ای از کلمات است که بازدیدکنندگان وب سایت شما را به انجام یک عمل مستقیم در سایت ترغیب می کند. هیچ فرمول و قانون سحر آمیزی برای فرایند فراخوانی برای اقدام وجود ندارد. راه حل کلیدی آن است که باید شما به صورت مداوم امتحان کنید که چه عناصری بر روی مخاطبان شما بهترین تأثیر را دارد. محل قرار گیری، اندازه و رنگ را امتحان کنید تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

5) اعتبار
یک وب سایت خوب باید به صورت تدریجی به بازدیدکنندکان خود حس اعتماد را القاء کند. برای اینکه به کاربران خود این پیغام را برسانید که شما یک منبع مطمئن و قابل اطمینان هستید می توانید در طراحی سایت خود، از لینک های تأیید شده و اطلاعات تماسی مشخص و معتبر استفاده کنید.

6) عملکرد مناسب در موبایل
تعداد بسیار زیادی از کاربران با استفاده از موبایل ها و دستگاه های هوشمندی که قابلیت مرور اینترنت را دارند، سایت ها را بازدید می کنند. امروزه به نظر می رسد که هر دستگاهی با یک میکروچیپ و یک صفحه نمایش قادر است تا از اینترنت استفاده کند. پس:

طراحی سایت خود را طوری انجام دهید که از طریق دستگاه های موبایل قابل رویت و استفاده باشد.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037