کسب و کار خود را در بازار اینترنتی چگونه آغاز کنیم ؟(قسمت 2)

مرحله شماره 4): مشتریان مورد هدف کسب و کار خود را از طریق موتور های جستجو به سایت خود هدایت کنید.
یکی از آسان ترین و سریع ترین راه های که می توانید با استفاده از آن، ترافیک گسترده ای را به سایت خود هدایت کنید، روش تبلیغات کلیکی یا همان پرداخت به ازای هر کلیک است. تبلیغات کلیکی در حالت کلی، نسبت به هدایت ترافیک به صورت طبیعی یا ارگانیک، 2 برتری دارد:

•    اول این که تبلیغات کلیکی در صفحات جستجو به سرعت به نمایش در می آید.
•    دومین برتری این است که به شما این امکان را می دهد تا کلمات کلیدی مختلف مورد نظر خود را امتحان کنید و بهترین آن را برگزینید.
با استفاده از این روش در استراتژی بازاریابی اینترنتی کسب و کار خود، نه تنها ترافیک انبوهی را به سرعت به سایت خود هدایت می کنید، بلکه با استفاده از تبلیغات کلیکی شما قادر خواهید بود تا بهترین و پر کاربردترین و مفیدترین کلمه کلیدی خود را بیابید و آن را در صفحات سایت خود توزیع کنید، که به سایت شما در رنکینگ ارگانیک موتور های جستجو کمک می کند.

مرحله 5) اعتبار خود را افزایش دهید
مردم از اینترنت استفاده می کنند تا اطلاعات مورد نیازشان را پیدا کنند. اطلاعات مورد نیاز مخاطبانتان را به رایگان در سایت های دیگر قرار دهید، در این صورت شاهد افزایش ترافیک و رنکینگ بهتر سایت در موتورهای جستجو خواهید بود. نکته این جاست که به همراه اطلاعات خود، لینکی از سایت خود را هم قرار دهید.

•    محتوای تخصصی و رایگان به اشتراک بگذارید تا همه بتوانند از آن استفاده کنند. مقاله، ویدئو و یا هر نوع محتوایی که فکر می کنید مفید باشد را در دایرکتوری های آنلاین و یا سایت های رسانه های اجتماعی قرار دهید.
•    اگر محتوایی با ارزش دارید، لینک ” ارسال به دوستان” هم برای آن قرار دهید.
•    در جاهایی که بازار هدف شما حضور بیشتری دارد، مثل فروم ها و شبکه های اجتماعی حضوری فعال و حرفه ای داشته باشید.

با استفاده از نکات بالا، بازدیدکنندگان و کاربران جدید پیدا خواهید کرد. حتی بهتر از آن، هر سایتی که مطالب شما را به اشتراک می گذارد و از آن استفاده می کند، یا به سایت شما لینک دارد. موتورهای جستجو، لینک هایی را می پسندند که از سایت های مرتبط سرچشمه می گیرند و در نتیجه رنکینگ سایت، تأثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.

مرحله 6) از قدرت بازاریابی اینترنتی از طریق ایمیل استفاده کنید و بازدیدکنندگان را به مشتریان و خریداران تبدیل کنید.
وقتی شما لیستی از ایمیل های بازدیدکنندگان، کاربران و مشتریان سایت خود تهیه می کنید، در واقع شما در حال جمع آوری با ارزش ترین اطلاعاتی که به کسب وکار شما کمک می کند، هستید. مشتریان شما با دادن ایمیل هایشان به شما اجازه می دهند که برایشان ایمیل ارسال کنید. و این کار به این معنی است که:

•    شما می توانید مواردی را به آن ها عرضه کنید که مورد نیاز و درخواست آن ها است.
•    شما می توانید ارتباطی دائمی با آن ها برقرار کنید که تأثیر بسیار مهمی در کسب و کارتان خواهد داشت.
•    بازاریابی اینترنتی از طریق ایمیل، ارزان تر، کارامدتر و مؤثر تر از فکس یا تبلیغات از طریق نشریات، مجلات و …. خواهد بود.

مرحله شماره 7) درآمد خود را افزایش دهید
یکی از مهم ترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی این است که ارزش مشتریانتان را افزایش دهید و به آن ها اجازه دهید که بدانند، آن ها برای کسب و کار شما با ارزش هستند. حداقل 36 درصد افرادی که از شما خرید می کنند، باز هم از شما خرید خواهند کرد. اما به شرطی که شما همیشه همراه آن ها باشید و پا به پای آن ها حرکت کنید. پس، از راه های زیر استفاده کنید تا مشتریانتان باز هم از شما خرید کنند.

•    محصولاتی ارائه دهید که مکمل محصول اصلی خریداری شده آن ها باشد.
•    به مشتریانتان کپن ها و تخفیف های الکترونیکی هدیه دهید تا در خرید های بعدی از آن استفاده کنند. این روش در روحیه خرید آن ها تأثیر بسزایی دارد.
•    در صفحه ای که در پایان هر خرید، از مشتریان و خریداران تشکر می کنید، محصولات مشابه را هم پیشنهاد دهید.
•    به مشتریانتان حس اطمینان، اعتماد و وفاداری ببخشید، آن ها به شما وفادار تر خواهند بود.
اینترنت با چنان سرعتی تغیر و گسترش یافت که امروزه 1 سال فعالیت در فضای اینترنت، برابر است با 5 سال فعالیت در دنیای واقعی. اما چیزی که اصلاً تغییر نکرده، قواعد بازاریابی اینترنتی، اصول راه اندازی و گسترش کسب و کار اینترنتی موفق است.
اگر شما هم قصد دارید تا از یک کسب و کار کوچک شروع کنید و آن را در فضای مجازی گسترش دهید، مراحلی که در این مقاله و مقاله قبل در حوزه بازاریابی اینترنتی گفته شد را دنبال کنید و آن ها را انجام دهید.

اگر از قبل در فضای اینترنت حضور داشتید، یک بررسی اجمالی و کلی انجام دهید و ببینید اگر مرحله ای جا مانده و یا اعمال نشده، آن را تصحیح کنید. شما باید اصول و قواعد پایه را رعایت کنید تا بتوانید کسب و کار موفق داشته باشید.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037