اتمام اولویت کلیدواژه در سئو و معیارهای مهم سئو در طراحی سایت

پایان عمر کلیدواژه ها
پیش تر، وقتی موتور های جستجو جوان تر بودند و کاربران هم اطلاعات کمتری نسبت به موتور های جستجو داشتند، گوگل کلیدواژه را به عنوان یک روش اصلی برای جستجو معرفی کرد. اما امروزه با پیشرفت و بلوغ الگوریتم های موتور های جستجو و همچنین افزایش آگاهی و دانایی کاربران، گوگل مجبور به ایجاد تغییرات متعددی در الگوریتم های موتور جستجوی خود شد. امروزه دیگر کاربران به خوبی می دانند که چطور باید دنبال اطلاعات مورد نیاز خود بگردند و یا بر روی کدام نتیجه کلیک کنند.
تفسیر قدیمی که از کلمات کلیدی در سئو وجود داشت، امروزه دیگر مطرح نیست و حتی نادرست است. کاربران از کلمات ساده برای جستجو و پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز خود استفاده نمی کنند. آن ها همانند صحبت بین دو انسان، از موتور های جستجو سوال می پرسند.

آنها عباراتی را مورد جستجو قرار می دهند که قصد و منظور شان از جستجو را بیان می کند. که به آن ها query می گویند. گوگل هم تلاش می کند که مفهوم و مقصود عبارت سوال شده را با مفهوم اطلاعات موجود در پایگاه داده اش مقایسه کند و بهترین و مرتبط ترین نتایج را به ارمغان آورد. برای مثال، می توان به ویژگی های گوگل اشاره کرد که در جستجو به شما کمک می کند: مثلاً Auto Complet که به صورت خود کار عبارت شما را بر اساس مقصود شما از جستجو تکمیل می کند. و یا Spelling Correction که لغات املایی شما را بر اساس نیت شما از جستجوی آن بررسی و اگر غلط بود آن را تصحیح می کند.

در سئوی جدید چه معیاری جایگزین کلیدواژه می شود؟
ما در دنیای آنلاین زندگی می کنیم. جایی که کاربران می دانند دنبال چه چیزی هستند و موتور های جستجو هم روز به روز خود را بهتر و بهتر می کنند تا کاربران را راضی نگه دارند. اما برند شما چه اقدامات و استراتژی هایی را در نظر دارد تا پا به پای این رقابت پیش رود و خود را به سئوی جدید برساند؟

وب سایت تجاری شما و حضور آنلاین می بایست بر اساس خواسته و نیاز مشتریان هدف باشد، نه بر اساس کلمات کلیدی که تمرکز بر بهینه سازی دارد.
این مورد در استراتژی 2013 به چه معناست؟ تمرکز بر روی تاکتیکهایی که در سمت پیچیده تر گوگل نقش بازی می کنند:
طرح ریزی جستجوها به سمت عملیات، نیت تحقیق و ایجاد محتوای هدف گذاری شده

اولویت بندی نیت کاربران از جستجو بر اساس ارزش آن
•    هرکاری که شرکت شما در آن فعالیت می کند و انجام می دهد را لیست کنید.
•    دوست دارید که با چه تاپیک هایی در نتایج جستجو ظاهر شوید. (محصولات، خدمات و . . . .)
•    این تاپیک ها را بر اساس مفهوم و مقصود آن ها بخش بندی کنید.
•    تاپیک ها را بر اساس 4 عنوان اصلی زیر طبقه بندی کنید:
o    مسیریابی
o    اطلاعاتی
o    تجاری
o    معاملاتی
هر کدام از عناوین بالا و تاپیک های داخل آن را بر اساس محتویات و مفید بودن اطلاعات آن ارزش گذاری کرده و اولویت بندی کنید.

نیت تحقیق
انجام تحقیقات مختلف برای یافتن کلمه کلیدی مناسب برای محتوای سایت شما هنوز هم ضروری است. اما باید درک و دانش خوبی از نیت و قصد کاربران از جستجو حول یک کلمه کلیدی و یا یک عبارت پرسشی (query) داشته باشید. باید بدانید که افراد مختلف، محصول و یا خدمات شما را چگونه و با استفاده از چه کلمات و عباراتی مورد جستجو قرار می دهند. اگر در سایت خود نوار جستجو دارید، جستجو های انجام شده از طریق آن را نیز مورد بررسی قرار دهید. از این طریق اطلاعات مفیدی به دست خواهید آورد. مثلاً: کاربران چطور از نوار جستجوی داخل سایت شما پرسش به عمل می آورند؟ به دنبال چه اطلاعاتی از چه صفحاتی هستند؟ و همچنین در می یابید که آیا داده های سایت، بر اساس ارزش های مفهومی هستند، یا خیر.

ایجاد محتوایی که توانایی خوبی در برقراری ارتباط دارد
شما لیست اولویت بندی شده ای از تاپیک های مهم دارید. حال وقت آن است که محتوایی ایجاد کنید که کاربران را راضی کند. با توجه به طبقه بندی تاپیک های مختلف که انجام گرفت، حال به بررسی محتوای هر تاپیک می پردازیم که چه اطلاعاتی باید در هر عنوان قرار بگیرد.

مسیریابی:
Query ها معمولاً از ارزش کمتری برخوردارند. مگر این که مستقیماً برند شما را هدف گرفته باشد. جستجوی برند هم نوعاً ممکن است که به سمت محتوای عنوان اطلاعاتی هدایت شود. اما باعث هدر رفتن زمان، منابع با ارزش و تلاش می شود، در عین حالی که همیشه هم نتایج درستی را به کاربران می دهند.

اطلاعاتی:
نتایج جستجو ها معمولاً از مقالات، تصاویر، ویدئو ها و رسانه های دیگر تأمین می شود که تعادل خوبی بین اطلاعات، سرگرمی و آموزش برقرار می کند.

تجاری:
تنها در صورتی با ارزش خواهد بود که بتوانید نظر کاربران را جلب کرده و آن ها را به مشتری تبدیل کنید. نقاط دسترسی و ارتباطی چند گانه ای را برای کاربران فراهم آورید تا این تبدیل به راحتی انجام بپذیرد. یکی از روش های موجود برای این کار، ارائه اطلاعات رایگان از طریق ایمیل است.

معاملاتی:
با ارزش ترین جستجو ها را شامل می شود. بسیار رقابت بر انگیز هستند و اگر نتوانید راه آسانی برای تبدیل بازدید کننده به مشتری ارائه دهید، ارزش آن از بین می رود.

سخن پایانی:
سئو و یا بهینه سازی سایت شما برای موتور های جستجو، با مشخص کردن ارتباط تاپیک ها، کاوش کردن پیرامون نحوه جستجوی کاربران، درک نیت و مقصود جستجوی کاربران و ارائه محتوای مرتبط و مناسب که بتواند ارتباط برقرار کند، می توانند باعث افزایش ترافیک ارزشمند سایت شوند.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037