استراتژی مهمی که باید در طراحی وب سایت رعایت شود

سرعت بارگذاری بالا
ممکن است سایت شما از طراحی بسیار زیبایی بهره مند باشد، اما به علت سرعت کم بارگذاری آن فقط تعداد کمی از افراد توانایی دیدن و استفاده کردن از سایت را دارند. طراحی سایت شما باید برای وب بهینه سازی شده باشد و لود شدن آن بیشتر از 15 ثانیه طول نکشد.

مسیریابی واضح
پس از ورود بازدیدکنندگان به سایت شما باید آن ها را به قسمت های مختلف سایت، هدایت کنید. برای این کار، باید نوار مسیریابی واضح و آسانی داشته باشد. سعی کنید که لینک های مهم را در مکان مناسب قرار دهید. ترجیحا نوار مسیریابی را در بالای سایت قرار دهید. بالای سایت، جایی است که کاربر به محض ورود به سایت، ابتدا آن را می بیند. از منوها در قسمت های راست و چپ سایت استفاده کنید؛ تا حد امکان تمامی صفحات، عناوین و اطلاعات سایت را به این منوها و نوار مسیریابی پیوند دهید. شما هرگز نمی دانید که کدام یک از اطلاعات موجود در سایت شما، توجه کاربران و بازدیدکنندگان را جلب خواهد کرد؛ پس دسترسی پذیری آسانی را برای همه اطلاعات در نظر بگیرید.

پشتیبانی از تمامی رزولوشن های صفحات نمایش
امروزه کامپیوترهایی با رزولوشن های مختلف وجود دارند. صفحه های نمایش بزرگ، کوچک و متنوع. گستره آن ها از640 x480 شروع و حتی به بیشتر از 1024×768 می رسد. وظیفه شما، آن است که سایت خود را برای تمام این رزولوشن ها طراحی کنید. طراحی سایت شما باید به گونه ای باشد که در تمام این صفحات با رزولوشن های متعدد، به خوبی به نمایش در آید. بهترین گزینه برای انجام این مورد این است که سایت خود را با واحد درصد طراحی کنید، نه پیکسل.

قابلیت مرورگری
طراحی سایت شما باید به گونه ای باشد که در تمامی مرورگرهای موجود و رایج به خوبی به نمایش درآید. سایت خود را در مرورگرهای متفاوت امتحان کنید.  تنها به یک یا دو مرورگر اکتفا نکنید، تا زمانی که از صحت طراحی سایت خود در اکثر مرورگرها مطمئن شوید.

فونت خوانا و حرفه ای
کاربران تنها با نگاه کردن به فونت استفاده شده در طراحی سایت، متوجه حرفه ای نبودن آن می شوند و آنرا ترک می کنند. از فونت هایی که ممکن است در بسیاری از رایانه ها نباشد، استفاده نکنید. اگر فونت مورد استفاده شده در سایت شما، در رایانه بازدید کننده موجود نباشد، رایانه به طور خودکار از فونت پیش فرض استفاده خواهد کرد که بسیار بدتر است. پس سعی کنید در طراحی سایت خود از فونت مناسب و حرفه ای استفاده کنید. فونتی که اکثرا موجود است و به درستی به نمایش در می آید Arial و یا Verdana می باشد.

حداقل استفاده از عکس
ما بر این باوریم که طراحی ساده، بهترین و مؤثرترین نوع طراحی سایت در وب می باشد. سایت خود را مرتب نگه دارید. سایت را با عکس ها، بیش از حد نیاز شلوغ نکنید و به جای آن از آیکون های جذاب و جالب که توجه کاربر و بازدیدکننده را به قسمت خاصی از سایت جلب می کند، استفاده کنید.
بازدیدکنندگان بیشتر به محتوا اهمیت می دهند، تا گرافیک.

وجود فضای خالی/سفید در طراحی سایت
استفاده بیش از حد از تصاویر، فونت های رنگی، عکس های بزرگ و پشت زمینه سبب شلوغ شدن سایت می شود و بازدیدکننده را فراری می دهد؛ پس سعی کنید تا سادگی را حفظ کنید. از فضاهای خالی به خوبی استفاده کنید تا هم چشم کاربران خسته نشود، و هم محتوای شما به خوبی از فضای خالی و گرافیک سایت، جدا و متمایز شود تا بتوان آن را مطالعه کرد.

لینک های مخرب و معیوب را چک کنید
قبل از بارگذاری سایت در وب، لینک های معیوب آن را چک کنید و از درست بودن عملکرد و آدرس مقصد آن ها اطمینان حاصل کنید.
نکات بالا را در طراحی سایت خود رعایت کنید تا تغییرات مثبت را حس کنید.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037