راههای شناسایی وب سایت آزار دهنده

پنج نکته ای که در زیر می آید را بررسی کنید تا متوجه شوید آیا وب سایت شما بینندگان تان را آزار میدهد یا نه.

1- موسیقی پیش زمینه – مگر آنکه سایت شما مربوط به یک ایستگاه رادیویی یا فروش سی دی موسیقی باشد. چرا باید موسیقی را برای هر صفحه از وب سایت خود بطور پیوسته برای بینندگان تان پخش کنید؟

2- استفاده از فونت هایی با سایز خیلی بزرگ – چنانچه هدف شما طراحی سایتی برای نابینایان و کم بینایان می باشد، در این صورت هدف شما قابل تحسین هست ولی اگر هدفتان این نبوده، در این صورت این کار شما همانند فریادی بلند بر سر بیننده بی گناه است. مردم دوست ندارند کسی بر سر آنها فریاد بزند.

3- استفاده از فونت های خیلی کوچک – آیا دوست دارید صدایتان شنیده شود؟ در این صورت تن صدایتان را نرمال نگه دارید و نه فریاد بزنید و نه خفیف صحبت کنید.

4- روی هم اندازی لایه ها – لایه ها می توانند خیلی مفید باشند ولی نه هنگامیکه از آنها برای پیام های آزار دهنده استفاده می شود. سعی نکنید به زور خوانندگان تان را مجبور به خواندن پیامهایتان کنید. سعی در متقاعد کردن آنها برای خواندن کنید تا آنها را مجبور به خواندن کنید.

5- پنجره های ظاهر شونده – اگرچه بسیاری از پنجره های ظاهر شونده توسط بسیاری از ابزارهای نصب شده روی مرورگرهای بینندگان، بلوکه می شود، ولی هنوز برخی از مدیران سایت ها و وبلاگ ها، از آنها استفاده می کنند. آزار دهنده ترین بخش این پنجره ها، آن است که خوانندگان معمولا پیام های مهمی را که باید مشاهده کنند را نمی توانند دریافت کنند، زیرا اکثر آنها توسط مرورگرهای کاربران، بلوکه خواهد شد. آیا این ضرب المثل قدیمی را تا به حال شنیده اید؟ “وقتی نمی توانی شکستش بدهی، باهاش رفیق شو”. وقتی نمی توان با فیلترهای مرورگرهای کاربران مقابله کرد، باید با آن رفیق شد. سعی کنید از پنجره های ظاهر شونده استفاده نکنید. پیامهای مهم تان را در قسمتی ویژه از صفحه سایت تان قرار دهید.

به احتمال زیاد هر کدام از ما لیست پنج گانه اختصاصی خود را داریم. شما به احتمال زیاد تعریف های دیگری از طرح های آزار دهنده در ذهن دارید و حق با شماست. این لیست حقیقتا بلندتر می باشد. ما تنها خواستم برخی از مهترین های طرح های آزار دهنده را به ذهن شما بیاورم.

خواندن این مقاله ممکن است لبخندی بر لب برخی از خوانندگان قرار دهد درحالیکه عده ای دیگر را متاثر کرده باشد. همواره بیاد داشته باشید که بعنوان یک مدیر سایت، ممکن آخرین چیزی که با زحمت فراوان در وب سایت تان قرار می دهید همان چیزی باشد که برای خوانندگان آزار دهنده می باشد. بحث، تفاوت در سلیقه نیست، بلکه موضوعی که اهمییت دارد، رعایت آداب اجتماعی در اینترنت می باشد به همان میزان که مردم در دنیای واقعی آن را رعایت می کنند.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037