آیا طراحی وب سایت با قالب آماده کار درستی است؟

1- عمومی بودن قالب
بدیهی است وقتی شما از قالب های آماده به همان شکلی که ارائه شده اند استفاده کنید، هیچ تضمینی وجود ندارد که در جای دیگر از آن قالب استفاده نشود. بنابر این چنانچه به دنبال یک وب سایت شاخص برای برند خود هستید، باید به این نکته توجه داشته باشید که شرکت طراح وب سایت شما دانش و تخصص تغییرات در قالب به شکلی که آنرا تبدیل به یک قالب منحصر بفرد کند را داشته باشد.
2- چالش های تکنیکی
هنگامی که یک وب سایت طراحی می گردد در قسمت مدیریت شما با کدهای HTML و CSS و Javascript و XML مواجه هستید که برای مدیریت سایت می بایست قادر به تغییرات در این کدها باشید. بنابر این در انتخاب شرکت طراح وب سایت این نکته را مد نظر داشته باشید که آیا توانایی و تسلط کافی در کدنویسی های مورد نیاز را دارد یا خیر؟
3- عدم سازگاری
امروزه استفاده از تلفن همراه برای جستجو در وب در حال افزایش است و گوشی های نسل جدید با قابلیت های اتصال به اینترنت باعث شده بیشتر کاربران از این وسیله برای ارتباط و جستجو در اینترنت استفاده کنند. بنابر این شرکت طراح وب سایت باید به این نکته توجه داشته باشد که وب سایت را در ورژن های موبایل و PC و MAC طراحی نماید. اکثر قالب های از پیش آماده دارای چنین امکانی نیستند. (البته ورژن موبایل جوملا در حال حاضر قابل نصب می باشد)

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037